MA DA?!

Bakterije su jedinstvene na svakome od nas

Znanstvenici tvrde da je svaka prostorija vašega stana prepuna bakterija jedinstvenih za vas i vašu obitelj. I svako mjesto koje dotaknete - prozor, kvaku, prekidač na… više »

HMM

Znanstvenici razvili metodu promjene sjećanja

Neuroznanstvenici s MIT-ja razvili su tehniku kojom se emocionalni naboj sjećanja može promijeniti s lošeg na pozitivan i obratno manipulacijom neurona koji ga kodiraju s pomoću… više »

AMFIPOL

Je li pronađena grobnica Aleksandra Velikog?

Iako čak i arheolozi nisu sigurni čija je, mnogi uzbuđeno čekaju da iskapanja potpuno završe i napokon saznaju krije li grobnica tijelo najistaknutije figure drevne Grčke - Aleksandra… više »

TIMELAPSE

Sjajan timelapse godišnjih doba u 6 sekundi

NASA je objavila genijalan timelapse spojivši satelitske fotografije satelita Suomi NPP od 18. siječnja do 25. lipnja ove godine koji u samo šest sekundi pokazuje promjenu… više »

SAZNANJA

Moderni ljudi ipak nisu istrijebili neandertalce

Moderni ljudi i neandertalci živjeli su zajedno deset puta duže nego što se do sada mislilo, pa je tako otpala teorija da su moderni ljudi zapravo istrijebili svoje manje razvijene… više »

MA DA?

Mozak se igra s nama, a razum zaboravite

Iako je za većinu ljudskog ponašanja moguće pronaći posve prihvatljivo razumno objašnjenje, zapravo smo vrlo malo svjesni stvarnih psiholoških procesa zakopanih duboko… više »

OTKRIĆA

Dječacima mozak raste brže nego djevojčicama

Koristeći se naprednim tehnologijama skeniranja, američki znanstvenici otkrili su da dječacima mozgovi rastu brže nego djevojčicama. Ustanovljeno je također da se najbrže razvija područje… više »

BRAVO

Sonda Rosetta došla do kometa u potrazi za tajnom života

Sonda Rosetta, letjelica Europske svemirske agencije stigla je do kometa Churyumov-Gerasimenko u potrazi za spojevima koji su možda na ranu Zemlju donijeli sjeme života, objavila je ESA.… više »

NOVA GENERACIJA

Mars 2020 rover - tvornica kisika na Marsu

NASA planira poslati novi rover na Mars za šest godina, a zadatak novog stroja nazvanog Mars 2020. je provjeravanje mogućnosti da na Marsu postoji tlo pogodno za rast biljaka… više »

Teorija Velikog praska nastala je u 13. stoljeću?

Robert Grosseteste, britanski duhovnik i mislilac iz srednjeg vijeka, ujedno i biskup od Linkolna još prije sedam stoljeća je objavio teoriju nastanka svijeta koja se gotovo do detalja… više »