Dokazano je

Kako Facebook šteti našim moždanim stanicama

Novo istraživanje pronašlo je povezanost između korištenja Facebboka i "sivih stanica" ljudskog mozga. Studija je u Behavioural Brain Researchu objavljena u travnju 2017.,… više »

MA DA?

Google šalje baterije u povijest?

Alphabet Inc, matična kompanija Googlea, sebi je za zadatak postavila ambiciozan projekt - novi i efikasniji način čuvanja, tj. skladištenja energije, nego što su to… više »

Fotografija Jupiterovog satelita Europe /Nasa/JPL
MALI ZELENI?

NASA zapošljava 'časnika za obranu planete' od izvanzemaljaca

NASA zapošljava 'časnika za obranu planete' od izvanzemaljaca, a za to počasno mjesto nudi i šesteroznamenkastu plaću, i do 187 000 dolara godišnje, s uključenim svim… više »

PRIPREMITE SE

Djelomična pomrčina Mjeseca 7. kolovoza

Djelomična pomrčina Mjeseca iz Hrvatske bit će vidljiva u ponedjeljak 7. kolovoza, kada će Zemljina sjena prekriti četvrtinu Mjeseca, a iz Malog Lošinja vidjet će se maksimum pomrčine.… više »

Svinje mogu biti pesimisti, baš kao i ljudi

Svinje imaju osobnost i mogu biti optimistične ili pesimistične, baš kao i ljudi, pokazalo je istraživanje britanskih znanstvenika. Stručnjaci sa sveučilišta u Lincolnu… više »

Pronađen prvi egzomjesec?

Skupina astronoma predvođena profesorom Davidom Kippingom sa sveučilišta Columbia u New Yorku vjeruje da je otkrila prvi poznati mjesec izvan Sunčeva sustava - egzomjesec, prenosi BBC.… više »

Pripremite se za spektakularnu kišu Perzeida

Noć zvijezda padalica jedna je od najiščekivanijih noći u godini, a ovogodišnji nebeski spektakl kiše meteora, ili suza svetog Lovre, navodno će biti najsjajniji… više »

SRETAN PUT

Tri astronauta krenula na ISS

rojica astronauta iz SAD-a, Rusije i Italije poletjela su u petak s kozmodroma Bajkonur u Kazahstanu prema Međunarodnoj svemirskoj postaji (ISS) gdje će se pridružiti istraživanjima koja se… više »

Spektakularna snimka aurore australis

NASA je objavila nevjerojatnu snimku koji prikazuje spektakularnu polarnu svjetlost na nebu iznad južne hemisfere. Ovaj video pruža nam priliku da otkrijemo kako izgleda polarna svjetlost s… više »

Jowan Osterlund iz Biohaxa s jednim od tvrtkinih čipova. James Brooks/Associated Press
Biste li vi...

Mikročipovi pod kožom zaposlenika? Zašto ne...

Na prvi pogled izgleda kao teorija urote: tvrtka ugrađuje mikročipove pod kožu svojih zaposlenika. No prevarili biste se. Nije riječ ni o kakvoj teoriji urote, a zaposlenici stoje u redu da… više »

Tajne tajanstvenih

Zašto ne možemo pronaći Džingis-kanovu grobnicu?

Jednom davno Džingis-Kan je vladao područjem od Tihoh oceana do Kaspijskig jezera, a želja mu je bila da ga nakon smrti pokopaju u tajnosti.  Vjerni vojnici nosili su njegovo tijelo… više »

Što to radimo?

'Tamna tvar' prijeti planeti

Prema BBC-u, znanstvenici postaju sve zabrinutiji povećanjem opće temperature na Zemlji koja je zbog ljudskog faktora sve više u porastu. Naime, povišene temperature potiču… više »

Umjetna zvijezda

Rusija lansirala prvu umjetnu zvijezdu u Zemljinu orbitu

Ruska umjetna zvijezda trebala bi postati najsjajniji objekt na noćnom nebu, prenosi Daily Mail. Mayak je lansiran 14. srpnja u Bajkonuru, a nakon toga na njemu je aktiviran reflektor za… više »

Ako kopam u Zagrebu, izaći ću u Kini?

Antipodna karta svijeta omoguće nam da pronađemo suprotnu točku svakog mjesta na Zemlji