ŠTETA

Odgađa se rusko-europska misija na Mars

objavljeno prije 4 godine i 4 mjeseca

Ambiciozna rusko-europska misija ExoMars kojom je predviđeno slanje robota na Crveni planet odgođena je do 2022. zbog tehničkih problema i epidemije uzrokovane koronavirusom u svijetu,… više »

Lubanja najmanjeg dinosaura očuvana u jantaru

objavljeno prije 4 godine i 4 mjeseca

Lubanja najmanjeg do sada nepoznatog dinosaura, koji nalikuje ptici, pronađena je očuvana u 99 milijuna godina starom jantaru. Glava bića manjeg od najmanjih današnjih kolibrića… više »

Svemirska salata ukusna kao i zemaljska

objavljeno prije 4 godine i 4 mjeseca

Prema studiji objavljenoj u časopisu "Frontiers in Plant Science", zelena salata koja se uzgaja u svemiru ne samo da je ukusna, već je i jednako hranjiva i sigurna za jelo kao dosadna stara… više »

FORA

Kako nastaju vremenske prognoze

objavljeno prije 4 godine i 4 mjeseca

Sve češće smo, u cijelome svijetu, svjedoci ekstremnih vremenskih nepogoda koje stvaraju nedaće stanovništvu koje živi u zahvaćenim područjima. Veliku Britaniju su u siječnju… više »

Preserverance je novi Mars rover

objavljeno prije 4 godine i 4 mjeseca

Ime je objavljeno u školi u gradiću Burke u američkoj saveznoj državi Virginiji, a učenik koji ga je predložio Alex Mather, primio je čestitke iz NASA-e.  - Alexov prijedlog… više »

UPS!

Golemi asteroid prolijeće kraj Zemlje

objavljeno prije 4 godine i 4 mjeseca

Asteroid veličine Mount Everesta proći će idući mjesec kraj Zemlje, no znanstvenici ne očekuju da će doći do sudara. Objekt nazvan 52768 (1998 OR2), promjera je između 1.6 i 4.1 kilometra i… više »

FORA

Zemlja zarobila 'mini Mjesec'

objavljeno prije 4 godine i 5 mjeseci

Zemlja je 'posvojila' drugi 'mini Mjesec' veličine automobila, objavili su astronomi, otkrivši objekt koji kruži oko našeg planeta. Masu promjera otprilike 1,9x3,5 metara… više »

Zabilježena najjača eksplozija u svemiru

objavljeno prije 4 godine i 5 mjeseci

Znanstvenici su zabilježili naznake dosad najjače eksplozije u svemiru, pet puta snažnije od bilo koje ranije uočene, piše BBC. Vjeruju da je golemo oslobađanje energije nastalo iz… više »

VIRGIN

Gotovo 8000 ljudi na listi čekanja za putovanje u svemir

objavljeno prije 4 godine i 5 mjeseci

Tvrtka za svemirski turizam, Virgin Galactic, koja svoje prve klijente u svemir planira poslati do ljeta 2020. godine, najavila je da će zbog velike potražnje u prodaju pustiti još… više »

DOĐITE

SC Znanstveni kafić- Tehnologija, javnost i svijet

objavljeno prije 4 godine i 5 mjeseci

Gošće drugog izdanja SC Znanstvenog kafića koji će se održati u četvrtak, 27. veljače su Maja Uzelac i Karmen Ratković. Tribina/radionica naziva Tehnologija,… više »

ZANIMLJIVO

Neandertalci su bili sofisticiraniji nego što se misli

objavljeno prije 4 godine i 5 mjeseci

Kostur neandertalca otkriven u špilji Shanidar u Iraku, otprije poznatoj po fosilima izumrlih rođaka naše vrste, nov je dokaz da su i oni pokapali svoje mrtve te da su tijekom… više »

I MI BI :)

SpaceX vozi turiste u svemir

objavljeno prije 4 godine i 5 mjeseci

Tvrtke SpaceX i Space Adventures potpisale su ugovor o slanju četiriju putnika u Zemljinu orbitu do 2022. godine u letjelici za posadu Crew Dragon, koja će prve NASA-ine astronaute na ISS… više »

LOVA

Astronomi traže javna sredstva za istraživanje inteligentnih oblika života

objavljeno prije 4 godine i 5 mjeseci

Voditelj jednog od američkih državnih opservatorija, dr. Anthony Beasley za BBC je kazao kako smatra da se potraga za inteligentnim oblicima života u svemiru mora ozbiljnije shvatiti te da bi… više »

USPJEH

Cygnus uspješno lansiran prema ISS-u

objavljeno prije 4 godine i 5 mjeseci

Raketa s kapsulom Cygnus uspješno je lansirana u subotu s potrepštinama za Međunarodnu svemirsku postaju (ISS). Kapsula bez ljudske posade koju je razvila i njome upravlja… više »

Glineni tablet star 3700 godina je otkriće koje mijenja tijek povijesti

objavljeno prije 4 godine i 5 mjeseci

Dr. Daniel Mansfield i njegov tim sa Sveučilišta Novi Južni Wales u Australiji došli su do nevjerojatnog otkrića. Dok su proučavali glineni tablet star 3700 godina iz drevne… više »