Život
SLUŠAJTE RAZUM

Uštedite novac kroz pametan šoping

Usprkos snažnom udaru po novčaniku (od povećanih troškova do srezanih plaća), šoping i dalje ostaje glavna zanimacija u zemlji. Ali nije na odmet podsjetiti kako je poželjno… više »

KONTROLA CIKLUSA

Qlaira - prva kontracepcijska pilula bazirana na prirodnom estradiolu

Tvrtka Bayer Schering Pharma predstavila je danas pilulu Qlairu, prvu kontracepcijsku tabletu koja oslobađa prirodni estradiol, identičan estrogenu, hormonu ženskoga tijela. Qlaira se na… više »

LARAMIDIA

Otkrivene dvije nove vrste rogatih dinosaura

Fosili dvije nove vrste dinosaura s velikim rogovima, bliskih slavnom biljožderu triceratopsu, otkrivene su na zapadu SAD-a, objavili su paleontolozi u srijedu. Novi dinosauri, od kojih jedan… više »

NOVI PRISTUP

Pilule umjesto vježbanja - rješenje za neizlječive ljenjivce

U redu, toliko ste lijeni da to prelazi granice zdravog razuma što znači da vas je zamisliti u teretani kako vježbate ravno znanstvenoj fantastici. Ali ne brinite jer bi se na… više »

FORBES

Bill Gates i dalje najbogatiji Amerikanac

Osnivač Microsofta Bill Gates i dalje je, 17 godinu zaredom, najbogatiji Amerikanac, objavio je u srijedu časopis Forbes. Gatesovo bogatstvo procjenjuje se na 54 milijarda dolara, odnosno… više »

HRANA KOJA LIJEČI

Bole vas leđa? Onda isprobajte ove namirnice

Generalno, vježbanje i dodatna pažnja na držanje tijela dovoljna je da se olakša bol u leđima. No, svoj rizik možete smanjiti i pravilnim odabirom odgovoarajuće hrane. Određeni dokazi… više »

NEPOTREBNA BOL

Nemojte se mučiti u štiklama, muškarci ih ionako ne primjećuju

Muškarci navodno ne mogu procijeniti nosi li žena štikle na temelju njezinog hoda. Stručnjaci sa Sveučilišta Northumbria proučavali su muške reakcije na ženski hod… više »

VRIJEME TEČE

Koliko će nam trebati da pronađemo novu Zemlju?

Naime, dva istraživača iskoristila su stupanj pronalaska egzoplaneta u prošlosti kako bi predvidjeli da bi se prvi naseljivi planet sličan Zemlji mogao pojaviti u svibnju 2011. 1965.,… više »

VIDEO IGRA

Stiže F1 2010 - nova Formula 1 igra

Tko bi rekao, od zadnje licencirane Formula 1 igre prošle su čak tri godine. No još je ozbiljnija činjenica da više ne pamtimo kada je neka F1… više »

NOĆNE MORE

Jezovita simbolika - što snovi govore o nama

Snovi oduvijek fasciniraju čovječanstvo. Jedini ih pokušavaju što prije zaboraviti, dok drugi traže skrivenu simboliku i vjeruju da snovi govore mnogo o našoj… više »

CRVI TWITTOVI

Tinejdžer napravio kaos na Twitteru

Sedamnaestogodišnji Australac u srijedu je priznao da je slučajno na Twitteru izazvao pravi kaos poremetivši profile nekoliko tisuća korisnika, uključujući i profil… više »

NOMASCUS ANNAMENSIS

Otkrivena nova vrsta gibona

Njemački znanstvenici otkrili su novu vrstu gibona koji su prepoznatljivi po glasanju i žive u tropskim šumama između Vijetnama, Laosa i Kambodže. Znanstvenici iz Njemačkog… više »

DOLAZE PROMJENE

Facebook želi igranje igrica učiniti manje iritantnim

Prema nekim procjenama, na Facebooku preko 200 milijuna ljudi svakog mjeseca igra igrice pa stoga ne čudi da je taj popularni društveni servis u utorak najavio kako planira… više »

OD TNT-A DO SUPERNOVE

Najstrašnije eksplozije ikad zabilježene

Pogledajte koje su to bile najsnažnije eksplozije u povijesti kugle zemaljske, a i šire. 10. Texas City eksplozija - vatra na teretnom brodu "SS Grandcamp" usidrenom u luci Texas… više »

VATRENI PRSTENOVI

Masivna solarna oluja mogla bi paralizirati Zemlju 2013.

NASA je upozorila da bi sunčev magnetski energetski ciklus kao i sunčeve pjege koje će vrhunac doživjeti 2013. mogli generirati veliku radijaciju. Solarna oluja, kao posljedica toga, mogla bi… više »