Većina vinopija ne može razlikovati jeftina vina od skupih
Je li moguće da i u svijetu skupih vina u biti plaćamo samo ime? Čini se da je
Većina vinopija uopće ne može razlikovati skupa vina od jeftinih varijanti, pokazalo se na jednom testiranju okusa vina. Novine The Daily Telegraph prenose rezultate istraživanja sugerirajući da većina potrošača plaća etiketu kad kupuje skupocjeno vino. U 'slijepom testiranju' je sudjelovalo 578 ljudi, a čitava stvar se odvila na Znanstvenom festivalu u Edinburghu. Sudionicima su poslužena razna crna i bijela vina koja su koštala manje od pet funti, a zatim vina koja su stajala i do šest puta više. Sudionici su trebali odrediti koje vino je jeftino a koje skupo.
Prema pisanju tamošnjih medija, istraživači su naglasili kako zakon vjerojatnosti nalaže da bi 50 posto točnih rezultata bilo čisto pogađanje što je na kraju i io slučaj. To je dokaz da sudionici uopće ne znaju razlikovati skupocjena od jeftinih vina. „Ljudi nisu bili u stanju odrediti koje vino je jeftino a koje je skupo, a to u ovim financijski teškim vremenima šalje jasnu poruku - jeftina vina koja smo testirali imala su podjednak okus kao i skupocjene varijante", rekao je Richard Wiseman, profesor sa Sveučilišta Hertfordshire koji je i proveo testiranje. Ništa novo, zar ne? Kod većine stvari ionako najčešće plaćamo samo ime.
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar