U Hrvatsku stigla nova Honda Accord Tourer
Tourer je u ponudi i s novim i-DTEC dizelašem usklađenim s euro 5 normom
Hondin novi Accord Tourer je zahvaljujući novim dimenzijama (4750 x 1840 x 1470 mm) dobio energičniji i emotivniji izgled. Klasična silueta limuzine dodatno je upotpunjena nizom prepoznatljivih sportskih detalja.
Accord Tourer je opremljen brojnim inovativnim tehnologijama. Prije svega tu je LKAS (Lane Keeping Assist System) sustav koji raspoznaje vozne trake u kojima se automobil kreće pomoću obrade slika dobivenih kamerom, smještenom iza vjetrobrana.
Koristeći se radarom u prednjoj maski, ACC (Adaptive Cruise Contol) mjeri udaljenost Accorda Tourera do vozila ispred, te automatski regulira brzinu i udaljenost od njega. CMBS sustav pomaže u alarmiranju vozača o mogućem sudaru ili, ako je neizbježan, smanjuje posljedice automatskim kočenjem.
Ugodnija vožnjaBuka u kabini je osjetno smanjena kroz inovacije u primjeni strukture podesivih okvira s kvalitetnom izolacijom, dok prtljažni prostor ima zapremninu od 406 l.
Tourer ima nedavno poboljšani 2.4-litreni benzinski i-VTEC agregat koji razvija 201 KS, uz najveći okretni moment od 234 Nm. Prosječna potrošnja mu je 9.0 l na 100 km. Ubrzanje do stotke doseže za 8.1 sekundi, dok je maksimalna brzina 222 km/h.
S 2.0-litrenim benzincem Tourer nudi najbolju ravnotežu između snage (156 KS) i ekonomičnosti jer troši samo 7.3 l na 100 km. Do stotke sprinta za 9,8 sekundi, dok je maksimalna brzina 212 km/h.
Tourer je u ponudi i sa najnovijim i-DTEC dizelašem, jednim od prvih usklađenim s Euro 5 normom. Ovaj 2.2 litreni motor sa 150 KS je čišći, uglađeniji i tiši u radu nego prethodnik, Prosječno ‘pije’ 5.9 l na 100 km, a s njime Accord ubrzava do 100 km/h za 9,8 sekundi i doseže 207 km/h.
Od brojnih sigurnosnih sustava spomenimo SRS, ELR, VSA, aktivne naslone za glavu, TCS i EBD. Cijena Accorda Tourer 2.0 Elegance sa motorom snage 156 KS iznosi 230.900 kuna s PDV-om. (BD)
Novi komentar