« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 4 godine i 1 mjesec
ODLIČNO

Sjajna trodnevna dijeta s jabukama

Jabuka ima u izobilju, svježih i odličnog okusa, pa je pravo vrijeme za jednu trodnevnu dijetu koja se bazira upravo na njima

Jabukama do bolje linije
Jabukama do bolje linije (Shutterstock)
Više o

dijeta s jabukama

,

trodnevna dijeta

,

jabuke

,

recepti

,

plan prehrane

,

doručak

,

užina

,

Ručak

,

večera

,

najbolja dijeta

Dijeta s jabukama jedna je od poznatijih dijeta, sigurna upravo zbog svog kratkog trajanja od tri dana i pozitivnih učinaka koje ima na zdravlje. Kako jabuke imaju minimalnu količinu kalorija, ovom dijetom u tri dana možete izgubiti i 2.5 kg, taman da stanete u onu sjajnu haljinu koja vam treba za party.

Kako funkcionira trodnevna dijeta s jabukama? Kalij i voćne kiseline zadužene su za sagorijevanje kalorija, poboljšavanje metabolizma i regulaciju probave, glukoza drži šećer u krvi na pravoj razini, a jabuka prosječne veličine ima samo 90 kalorija.

Tijekom ove dijete nećete osjećati glad, a dajemo vam i mali savjet - jabuke samo dobro operite, nemojte ih guliti jer se upravo u sloju tik ispod kože krije najviše korisnih nutrijenata koje jabuke imaju.

Evo i plana dijete kojeg biste se trebali držati

Prvi dan za doručak pojedite jednu krišku integralnog kruha sa žlicom svježeg kravljeg sira i tri kriške jabuke. Užina neka bude jedan kreker i jedna jabuka, dok je ručak nešto obilniji - cca 140 grama ribe, jedna jabuka, jedna naranča i pet štapića celera. 

Popodnevni snack sastoji se od 85 grama kravljeg sira i jedne jabuke, a za večeru pripremite dva sendviča od raženog kruha sa sirom.

Drugi dan započnite doručkom od 30 grama zobene kaše, 130 ml mlijeka, žlicom grožđica i jednom jabukom, dok je za užinu na rasporedu jedna jabuka. Ručak je jedna palančinka od mlijeka i jaja, napunite je narezanom jabukom. Za popodnevnu užinu ovoga puta imate 80 g nemasnog jogurta i pola jabuke, a večera se sastoji od 40 grama riže pomiješanih s pola banane i jednom narezanom jabukom.

Treći dan otvarate kriškom raženog kruha s tri žlice kravljeg sira i jabukom, a za užinu naribajte jednu jabuku u 140 grama jogurta i dodajte malo cimete i sok jednog limuna. Za ručak se osladite s 80 grama pečenih pilećih prsa s jednom narezanom jabukom, jednom slatkom crvenom paprikom i žlicom limunovog soka. Jabuka je i popodnevna užina, a dijetu završavate večerom, tj. salatom od dvije mrkve, jedne jabuke, žlice grožđica i 50 grama nemasnog sira.

Eto, tijekom ta tri dana nemojte zaboraviti piti dosta vode i to je to - osjećat ćete se lakše, i to zato što ćete stvarno biti lakši. Sretno!

29.11.2014. 13:21:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh