Varilux banner
« Život
objavljeno prije 5 godina i 9 mjeseci
ZDRAVO I FINO

Prežderavanje zbog potiskivanja emocija

Trik je u tome da prepoznate koja vas emocionalna stanja nagone da poharate hladnjak kako biste to spriječili

Ima i pametnijih i zdravijih načina rješavanja stresa
Ima i pametnijih i zdravijih načina rješavanja stresa (Shutterstock)
Više o

ljutnja potiskivanje

,

bijes

,

stres

,

usamljenost

,

hrana

,

nezdrava hrana

,

stres i debljina

Ljudi ne jedu samo kad su gladni nego i kad žele potisnuti određene emocije, smatra psihologinja Susan Albers. Prema njezinu mišljenju to je glavni krivac za gomilanje suvišnih kilograma. Trik je u tome da prepoznate koja vas emocionalna stanja nagone da poharate hladnjak.

No, emocionalna glad najčešće traži nezdrave namirnice, tako da su rezultati pohoda na frižider uglavnom porazni, tj. linija je daleko od željene. Poslušajte stoga nekoliko savjeta kako se oduprijeti nagonu za nezdravim.

Kad ste ljuti, padaju vam na pamet slane grickalice. Ako već ne možete riješiti višak adrenalina vježbanjem ili trčanjem, navalite na mrkve i ostalo svježe povrće poput korabice i zadovoljite monstruma koji se budi. 

Usamljeni i razočarani ljudi vole se udobno smjestiti i utamaniti posudu punu sladoleda, pa onda još jednu, pa onda još ... Osim što to gledamo u svim filmovima, ima u tome nešto - mliječni proizvodi imaju blago umirujuće djelovanje, no ima i razgovor s prijateljima, pa se odlučite za drugu, dijetnu varijantu.

Dosada također može utjecati na liniju, jer jednostavno zove kokice i bombone. Pametnija alternativa je voće s prirodnim šećerima koji vam neće pokvariti planove o vitkosti.

Osjećaj krivnje nas, kako volimo reći, proždire, pa često posežemo za hranom kako bismo ispunili tu rupu. Naravno, prvo treba riješiti sam sa sobom zašto se tako osjećamo, pa će i želja za hranom proći.

Najgore je u tim situacija kad žudimo za hranom jesti jako slatke i masne namirnice, bijelo brašno u obliku slanaca, peciva i sličnog jer nam smanjuju količinu vitamina u organizmu, pojačavajući tako stres i nezadovoljstvo umjesto da ga smire.

Zato se prebacite na nešto kvalitetnije i puno vitamina B poput jaja, sira, manje masnog mesa ili mahunarki. Ako u to uspijete uplanirati i fizičku aktivnost, vašim je mukama kraj.

10.02.2013. 11:12:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh