Prevare s lažnim bonovima šire se društvenim mrežama
Sudjelovanjem u takvim "nagradnim igrama" koje su zapravo prevare, korisnici riskiraju krađu osobnih podataka, izlažu se riziku od instaliranja virusa i spywarea i, što je najgore, pomažu u njegovom širenju
Prijevare koje su se krenule širiti putem Facebooka s "nagradnim igrama" i "besplatnim bonovima" preplavile su i Viber i WhatsApp, a zadnja tvrtka koja nešto "dijeli" je Lidl - naravno, dijelite samo vi, i to svoje osobne podatke.
Princip prijevare je veoma jednostavan - napravljena je stranica na kojoj je kratka anketa koju bi korisnik trebao ispuniti kako bi dobio mogućnost osvajanja nagrade/bona. Nakon što ispuni anketu, korisnik bi trebao informaciju o nagradi podijeliti na Facebooku sa svojim prijateljima.
Upravo je u najveći rizik. Dijeljenjem linka i "lajkanjem" stranice (a koja se predstavlja kao stranica organizatora), korisnici zapravo izlažu svoje osobne podatke riziku. Najmanje što im se može dogoditi je da na Facebooku počnu viđati čudne oglase ili se pojave u grupi odnosno među pratiteljima stranice koju nisu sami odabrali.
Međutim, stvari mogu biti i mnogo ozbiljnije. Korisnici nisu ni svjesni koliko osobnih podataka zapravo pohranjuju na Facebook računima - od punog imena i prezimena, grada u kojem žive, e-mail adrese, broja telefona na dalje. Sudjelovanjem u takvim "nagradnim igrama" koje su zapravo prevare, korisnici riskiraju krađu osobnih podataka, izlažu se riziku od instaliranja virusa i spywarea i, što je najgore, pomažu u njegovom širenju.
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar