Opel Astra najprodavaniji model
Dok u svijetu stagnira, kod nas raste prodaja novih automobila, ali za registraciju se nema.
U Hrvatskoj je prema podacima agencije Promocija Plus u prvih deset mjeseci ove godine registrirano 86.913 novih i rabljenih osobnih vozila, što je za 7,1 posto manje nego u istom prošlogodišnjem razdoblju.
Pritom je registrirano 77.096 novih osobnih vozila ili 10 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, dok je rabljenih vozila registrirano 9.817 ili 58,2 posto manje.
Monogo više novih 'autića' i u Europi
Usporedba s drugim tranzicijskim zemljama otkriva da je sličan rast registracija novih vozila kao u Hrvatskoj zabilježen u Sloveniji (10,1 posto), Češkoj (10,4 posto) i Poljskoj (8,8 posto). Znatno veći rast zabilježen je u Bugarskoj (16,5 posto), Litvi (19,6 posto) i Slovačkoj (19,8 posto). Pad registracija zabilježen je u Rumunjskoj (-1,4 posto), Mađarskoj (-6,8 posto), Estoniji (-15 posto) i Latviji (-35,9 posto).
Velik pad registracija rabljenih vozila u Hrvatskoj u ovoj godini, napominju analitičari Promocije Plusa, smanjio je ukupno tržište automobila, ali je istovremeno omogućio transfer dijela kupaca rabljenih vozila prema novim vozilima, iz nižih cjenovnih razreda, odnosno kupovinu automobila vrijednosti od 10 do 13 tisuća eura gdje je zabilježen najveći porast registracija.
1. Opel
2. Renault
3. Volkswagen
4. Peugeot
5. Škoda
Opel Astra najviše 'ide'
Na vrhu ljestvice registracija maraka novih osobnih vozila u prvih deset mjeseci Opel je na prvom mjestu s 10.527 vozila odnosno 13,65 posto tržišta. Na drugom mjestu je Renault, Volkswagen drži treće mjesto, četvrti je Peugeot, a peta Škoda.
Na vrhu najprodavanijih modela u ovoj godini je Opel Astra sa 6.109 komada. Drugi je Renault Clio (Novi i Storia) sa 3.255 komada, a slijede Škoda Octavia, Opel Corsa i Peugeot 207.
U prvih deset mjeseci ove godine zabilježen je rast registracija novih lakih dostavnih vozila za 0,4 posto, a prodano ih je 7.857. Na vrhu ljestvice najprodavanijih maraka je Renault, a slijede Volkswagen, Citroen, Peugeot, Fiat i Opel. Tih šest maraka drže 74 posto ukupnog tržišta lakih dostavnih vozila u Hrvatskoj, kaže se u izvještaju Promocije Plusa. (hina/metro-portal)
Novi komentar