« Lifestlye AUTO
objavljeno prije 16 godina i 11 mjeseci
TEST

OPEL Antara 2.0 cdti a/t Cosmo - Inteligentni snagator

Antara kombinira dinamičan dizajn s inteligentnim pogonom na sva četiri kotača, te donosi visoku razinu funkcionalnosti

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Joško Šupić/CROPIX)
Više o

Opel Antara

Posljednji u nizu SUV-ova koji su se pojavili na europskom, a time naravno i na našem tržištu je Opel Antara. SUV s Opelovim logom munje stigao je nakon dulje stanke, odnosno velike rupe nastale nakon što je s pozornice nestao Opelov terenac Frontera.

Dopadljivi Opelov SUV napravljen je u dizajnerskom centru u Russelsheimu, a izgledom pomalo podsjeća na Astru ili Corsu. Široka kromirana lajsna, veliki logo munje, trapezoidna svjetla izvučena odostraga te nabor na poklopcu motora, nepogrešivo upućuju na Opelovu obitelj.

INTEGRALNI POGONAntara ima elektronički nadziran elektrohidraulički diferencijal koji u osigurava optimalnu raspodjelu okretnog momenta između prednje i stražnje osovine. Inteligentni sustav pogona na sva 4 kotača objedinjuje prednosti prednjeg pogona s pogonom 4 x 4. Uz 4 x 4 pogon ide ABS i ESP čime se povećava sigurnost.Robusni izgled

Antara kombinira dinamičan dizajn s inteligentnim pogonom na sva četiri kotača, te donosi visoku razinu funkcionalnosti. Dizajn novog Opelova SUV-a karakteriziraju jaki kontrasti gdje donji dio izgleda vrlo robusno, s karoserijom koja se odlikuje čvrstim linijama i dinamičnim površinama koje daju sportski i moćan izgled.

Glavne karakteristike nove Antare su podignuto podvozje, veliki naplaci, robusni zaštitni elementi i kompaktne dimenzije (4575 mm x 1850 mm x 1704 mm). Off-road dojam pojačavaju srebrno lakirane plastične zaštite podnice sprijeda i straga, upečatljive „škrge“ na bokovima i povišena karoserija. Specifična, ali istodobno i veoma efikasna bočna ogledala svojom veličinom pružaju odličan pogled unatrag.

PRTLJAŽNIKNi prtljažnik nove Antare nije za podcjenjivanje. Osnovni obujam je 370 litara, a preklapanjem stražnjih sjedala povećava se na 865, odnosno sjajnih 1420 litara. Kao opcija izvana dolazi flex-fix nosač za bicikle i transportne kutije.Korisni senzori

U paketu opreme Cosmo unutrašnjost je obložena kožom i imitacijom drveta, ali imamo zamjerku na crvenkastosmeđu boju kože koja djeluje kičasto. Kad je riječ o položaju za upravljačem, sjedi se visoko, pa je i preglednost za jednog SUV-a više nego dobra.
Međutim, prilikom vožnje unatrag dobro dođu parkirni senzori, jer debeli nosač krova poprilično zaklanja pogled.

U kabini Antare ima dovoljno prostora, bez obzira na to sjedi li se na prednjim sjedalima ili na stražnjoj klupi. Bogatstvu prostora osim dužine, koja je veća od 4,5 metra, pridonosi i međuosovinski razmak od 2707 mm.

TEHNIČKE KARAKTERISTIKEMOTOR: četverocilindrični, turbodizel;
OBUJAM: 1991 ccm;
SNAGA: 150 KS;
OKRETNI MOMENT: 320 Nm;
DIMENZIJE: 4575 mm x 1850 mm x 1704 mm;
MJENJAČ: automatski, 5 brzina;
UBRZANJE (od 0 do 100 km/h): 12,1 s;
NAJVEĆA BRZINA: 178 km/h;
POTROŠNJA: 8,9/11,6/16,4 l na 100 km;
PRTLJAŽNIK: 370/1420 l;
CIJENA: 44.225 eura

Teška 1900 kg

Opelov SUV prepoznaje potrebu uključivanja dodatnog para kotača za pogon do omjera 50:50 posto. U normalnim pak okolnostima koristi samo prednji pogon. Blatnjave i makadamske ceste savaladava bez problema, a pri vožnji po nizbrdici kao odlično rješenje u serijskoj opremi dolazi DSC (Descent Control System).

Testni model bio je opremljen 2.0-litrenim CDTi agregatom s common-rail sustavom izravnog ubrizgavanja goriva snage 150 KS. S okretnim momentom od 320 Nm, ovaj četverocilindrični dizelaš odlično se nosi s Antarom teškom 1900 kg. S automatskim mjenjačem s pet stupnjeva prijenosa, ali i mogućnošću ručnog odabira brzina (plus i minus), u kombinaciji sa snažnim turbodizelašem, Opelov SUV je na autocesti jednostavno nezadrživ.

Malo je bučna

Mala primjedba odnosi se na nedostatak šeste brzine koja bi itekako dobro došla radi smanjenja buke. U svakom slučaju Antara s četverocilindričnim turbodizelašem postiže maksimalnu brzinu od 178 km/h, a od 0 do 100 km/h ubrzava za 12,1 sekundu.

S dizelašem od 150 KS, automatskim mjenjačem i paketom opreme Cosmo Antara košta 40.840 eura, ali s obzirom na dodatnu opremu u vrijednosti od 3385 eura, testni model stoji 44.225 eura.

Piše: Piše: Zdravko Juričko
28.02.2008. 00:42:09
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh