Muškarci zbilja mrze shopping
S Božićem stiže i velika noćna mora muškaraca – gužvanje u shopping centrima i kupovanje poklona
Do Božića se broji sitno, a s blagdanima dolazi i neizbježan shopping. Bez obzira na to kakav je shopping, ima li novca i vremena puno ili malo, većini muškaraca zajedničko je jedno - oni ga mrze ma kakav bio, potvrdilo je još jedno istraživanje koje je provela agencija za oglašavanje DraftFCB.
Zašto muškarci i žene nisu stvoreni za zajednički shopping?
Dakle, iako muškarci više manje sudjeluju u božićnom shopping ludilu, u njemu nimalo ne uživaju. Kako bi što manje vremena proveli kupujući, sve obavljaju u posljednji trenutak. Osim toga, kako bi se što prije riješili kupovine, spremni su izdvojiti i više novca za nešto što ne vrijedi toliko ili što mogu naći jeftinije u nekoj drugoj trgovini - opet kako bi se izbavili iz muka što prije i bezbolnije.
Istraživanje je pokazalo i da 60 posto muškaraca unaprijed planira koje trgovine će posjetiti i što će i za koga kupovati (za razliku od žena koje su manje organizirane), ali muškarci na vrijeme kupe tek 20 posto onog što su planirali.
Novi komentar