« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 5 godina i 1 mjesec
SAVJETI

Jedite primjereno svojoj dobi

Ono što jedemo u tridesetima ne možemo jesti i u pedesetima, jer se organizam mijenja, a s njim i potrebe

Svako desetljeće života ima svoje potrebe
Svako desetljeće života ima svoje potrebe (Arhiva)
Više o

hrana

,

zdrava hrana

,

zdrav život

,

zdrava prehrana

,

prehrana prema godinama

Zdrava prehrana je osnova zdravog načina života, no uz to treba ići i mali dodatak - u odnosu na godine života. Naime, kako se naše tijelo mijenja tijekom godina, tako bi se trebale mijenjati i prehrambene navike jer su potrebe našeg tijela drugačije.

Tako u dvadesetima trebamo jesti dosta mliječnih proizvoda jer kosti još uvijek rastu, a konzumaciju alkohola trebalo bi potpuno izbjegavati zbog lošeg utjecaja na zdravlje noktiju, kose i kože. Drastične dijete u tim godinama su potpuno nepoželjne.

>> Najčešći mitovi o zdravoj prehrani >>

Tridesete donose promjene, jer se već počinje osjećati nedostatak energije i umor, pa je poželjno umjesto stimulansa poput kave jesti sušeno voće, naročito marelice, a uz njih i jabuke kao i integralne žitarice. Izbjegavati treba šećer i nezdrave masti kako bi se kilaža očuvala u normalnim granicama. 

>> Zdrava prehrana smanjuje rizik od depresije >>

Četrdesete i pedesete godine su kad se pojavljuju znaci anemije, zbog čega stručnjaci preporučuju kvalitetno crveno meso, soju i voće i povrće. Slatkiše zaobilazite u širokom luku jer se u tim godinama kalorije teže sagorijevaju, pa je lako nabaciti višak kilograma. 

>> Pravila zdrave prehrane koja su se promijenila >>

Šezdesete su poznate po padu imuniteta pa treba pojačati unos probioitika, vodom sprječavajte dehidraciju, a prehrana neka se bazira na voću i povrću, dok suhomesnati proizvodi trebaju nestati s vašeg jelovnika. 

11.07.2014. 13:27:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh