« Lifestlye AUTO
objavljeno prije 16 godina i 9 mjeseci

Direktorski ured na kotačima

U dizajnerskom smislu je C6 potpuno drukčiji od konkurencije. S dugim prednjim krajem i kratkom stražnjicom, umnogome podsjeća na nekad vrlo popularni model DS, odnosno “žabu”

C6 dug je gotovo 5 metara
C6 dug je gotovo 5 metara (Jadran Babić/CROPIX)
Više o

Citroen

,

Citroën C6

Citroënova najveća limuzina C6 je u pravom smislu riječi direktorski ured na kotačima, ali i moderna reinkarnacija legendarne “žabe”. Dug je gotovo punih pet metara, te istodobno avangardan, skrojen po uzorima iz vlastite povijesti i dizajnom daleko odudara od hladnih i tradicionalnih njemačkih limuzina. Citroën C6 je “žaba” 21. stoljeća koja objedinjuje kraljevsku udobnost i raskoš, uz maksimalnu sigurnost dodatno začinjenu aktualnim inovativnim rješenjima.

Kao u fotelji...

U unutrašnjosti vlada posebna atmosfera jer je cijeli interijer presvučen svijetlom kožom koja pojačava grofovski dojam. Mjesta ima više nego dovoljno, ne samo na prednjim sjedalima, nego i straga. Na stražnjim sjedalima se sjedi tako udobno da je već na prvi pogled jasno da je riječ o cestovnoj krstarici namijenjenoj dugotrajnim putovanjima. Iz C6 se izlazi nakon više stotina prevaljenih kilometara kao iz fotelje u dnevnom boravku. Lakoća i udobnost putovanja kod modela C6 je dovedena do savršenstva, uz sjajnu ergonomiju koja je samo dodatni plus brojnim komplimentima ovoj francuskoj limuzini. C6 je dugačak čak 4910 milimetara, a međuosovinski razmak od 2900 mm pruža kraljevsku udobnost u unutrašnjosti. Međutim, za dulja putovanja ipak treba voditi računa o količini prtljage. Jer, prtljažnik je kapaciteta tek 490 l, pri čemu ni njegov oblik nije baš najsretnije riješen.

TEHNIČKE KARAKTERISTIKEMOTOR: četverocilindrični, turbodizelski, 16 V;
OBUJAM: 2179 ccm;
SNAGA: 173 KS;
OKRETNI MOMENT: 370 Nm;
DIMENZIJE: 4910 x 1860 x 1465 mm;
MJENJAČ: ručni, 6 brzina;
UBRZANJE (od 0 do 100 km/h): 10,8 s;
NAJVEĆA BRZINA: 217 km/h;
POTROŠNJA: 5,4/6,6/8,7 l na 100 km;
PRTLJAŽNIK: 490 l;
CIJENA: 53.920 eura

Podaci na vjetrobranu

Ambijent u unutrašnjosti, naročito na prednjim sjedalima, podsjeća na dnevni boravak uz solidnu izradu. Posebnost ovog modela je head-up zaslon koji vozaču omogućava čitanje najbitnijih podataka na vjetrobranu. U vožnji C6 doslovno lebdi, a razlog leži u Hydractiv 3 sustavu ovjesa koji svaku voznu podlogu pretvara u ravnu plohu.

Vožnja u zavojima je strogo kontrolirana i u potpunosti izbjegava svaku neugodu. Kvaliteta vožnje zajamčena je, osim ostalog, kultiviranim i štedljivim turbodizelašem s common-rail sustavom izravnog ubrizgavanja goriva. Iz obujma 2.2 litre ovaj HDi agregat istiskuje 173 KS uz “kamionski” okretni moment od 370 Nm.

Devet zračnih jastuka

Citroën C6 težak gotovo 1,8 tona spreman je za velike brzine, te postiže maksimalno 217 km/h. Pri tome se motor uopće ne napreže, nema nepotrebne buke, dok je potrošnja u granicama pristojnosti. Od 0 do 100 km/h ubrzava za 10,8 sekundi, ali tek pomalo smeta ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa koji bi mogao biti i malo precizniji.

Sigurnost u modelu C6 piše se velikim slovom i jaka je strana avangardnog ‘francuza’. ESP i čak devet zračnih jastuka dolaze u serijskoj opremi. Testni model Pallas s motorom 2.2 HDi od 173 KS je toliko bogat opremom, da je lakše nabrojiti ono što nema, nego što ima... Tako opremljen C6 košta 49.530 eura, no kako je od dodatne opreme još imao AFIL - sustav upozorenja za nenamjerno prelaženje crte, kožne presvlake i grijana sjedala, te metalik boju cijena mu je skočila na 53.920 eura.

Avangardni izgled 

U dizajnerskom smislu je C6 potpuno drukčiji od konkurencije. S dugim prednjim krajem i kratkom stražnjicom, te bočnom linijom, umnogome podsjeća na nekad vrlo popularni model DS, odnosno “žabu”. Stražnje staklo je doista neobično, a oblik opet vuče iz Citroënove prošlosti. Osim toga, C6 je jedini automobil u tom segmentu čija stakla nemaju prozorskih okvira.

Bogata oprema

Serijska oprema paketa Pallas vrlo je bogata, a osim ostalog sadrži devet zračnih jastuka, zakretna xenon svjetla, dvozonsku automatsku klimu, električnu parkirnu kočnicu, head-up displej, ovjes Hydractiv3, prednje i stražnje parkirne senzore, radio s CD-om...

Piše: Piše: Zdravko Juričko
27.04.2008. 21:31:20
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    predragt
    30.04.2008. 21:47
    Daj se dogovori sam sa sobom da li unutrašnjost svijetlom kožom "pojačava grofovski dojam" ili "podsjeća na dnevni boravak uz solidnu izradu" !? "Kamionski okretni moment od 370Nm, a što bi rekao na 400Nm iz BMW 2.0D, da je avionski? Pa to je već prosjek stari moj.
    Dvaput si ponovio onaj stih da dizajnom vuče na žabu. c c c
    Na kraju nikakav zaključak, nego nabrajanje serijske opreme..
    Skoro da bih i ja bolje ;)
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh