« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 mjesec i 2 dana
STVARNO?

A glavni uzrok debljanja je...

Prema podacima Centra za kontrolu i prevenciju bolest (CDC), u 2018. godini bilo je više od 42 posto pretilih Amerikanaca, što je rast od 12 posto u odnosu na 18 godina ranije

Evo gdje leži problem
Evo gdje leži problem (Arhiva)
Više o

debljanje

,

razlozi debljanja

Trudite se, gladujete i na kraju cijele priče se opustite i vrate vam se sve kile koje ste toliko dugo i teško skidali... nije fer, vjerujemo.

No, neravnoteža u unosu kalorija je najveći problem i glavni uzrok debljanja. Genetika također igra ulogu, ali ako pojedete više kalorija nego što ih sagorite, dobit ćete na težini", objasnila je nutricionistica i glasnogovornica Akademije za prehranu i dijetetiku Grace A. Derocha.

>> Samoća uzrokuje ponovno debljanje >>

Sve više jedemo obrađenu kaloričnu hranu, a sve manje punomasne hrane. Uz to, puno sjedimo zbog čega također sagorijevamo manje kalorija. Tako se povećava rizik od pretilosti, a u kombinaciji s drugim bolestima, i rizik od smrtnosti.

Samoća uzrokuje ponovno debljanje

Do povećanja tjelesne težine dolazi kada unesete više kalorija nego što je vašem tijelu potrebno. Zbog toga će vaše tijelo pohraniti ove dodatne kalorije u obliku masti.

"Imate x količinu masnih stanica u tijelu. Višak kalorija može povećati broj masnih stanica i njihovu veličinu. Osim toga, konzumiranje prerađene hrane unosi više kemikalija u naš sustav što zbunjuje naše tijelo", objašnjava Derocha.

>> I previše i premalo sna uzrokuje debljanje >>

Jednostavno matematičko rješenje

Izbjegavajte procesiranu kaloričnu hranu, konzumirajte manje kalorija i pokušajte sagorijevati više kalorija tijekom dana vježbanjem i kretanjem. Ukratko, stvorite kalorijski deficit.

Istraživači su izračunali da oko 450 grama tjelesne masti sadrži oko 3,500 kalorija. Dakle, recimo da smanjite unos kalorija na tjednoj bazi za 500 kalorija. Kada tih 500 kalorija pomonožite sa sedam dana u tjednu, to iznosi 3,500 kalorija. Prma tome, kroz tjedan dana biste izgubili gotovo pola kilograma masti, piše Eat this.

>> Debljanje je najveći strah i zdravih i zadovoljnih žena >>

Ako vam se čini teško smanjiti unos kalorija, onda pokušajte sagorjeti više kalorija u danu. Primjerice, ako dnevno uneste 300 kalorija manje nego inače, a sagorite 200 kalorija, to će također dovesti da na tjednoj bazi izgubite oko 500 grama.

16.09.2021. 18:01:00
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    armando
    16.09.2021. 19:10
    Nervoza deblja
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh