« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 5 godina i 4 mjeseca
NAJZDRAVIJE

10 najboljih namirnica koje bi trebali jesti

Često zaboravljamo u prehranu uvrstiti neke namirnice koje su vrlo bitne za održavanje i poboljšavanje našeg zdravlja

Najzdravije namirnice koje bi svatko od nas trebao jesti
Najzdravije namirnice koje bi svatko od nas trebao jesti (Arhiva)
Više o

zdrava prehrana

,

cimet

,

cikla

,

sjeme buče

,

bundeva

,

šipak

,

šljive

,

sardine

,

borovnice

,

blitva

,

kupus

,

najzdravija hrana

,

Omega 3

Vrlo često zaboravljamo da zdravu hranu imamo pri ruci, a da toga zapravo nismo ni svjesni. Većina ovih namirnica koje preporučujemo mogu se naći u svakom domaćinstvu, no ne koriste se onoliko koliko bi bilo dobro za naše zdravlje.

CIMET

Pomaže u kontroli šećera u krvi i kolesterola.
KONZUMIRATI: dodajte u kavu ili u zobene pahuljice

SJEME BUČE

Sjeme je najzdraviji dio buče i puno je magnezija. Treba ga često jesti jer visok unos minerala smanjuje rizik rane smrti.
KONZUMIRATI: grickalice zamijenite prženim sjemenkama ili sjemenke posipajte po salati

BUNDEVA U KONZERVI

Niskokalorično povrće bogato vlaknima i vitaminom A koji poboljšava imunitet.  
KONZUMIRATI: pomiješajte s malo maslaca, cimetom i muškatnim oraščićem

CIKLA

Sadrži prirodni crveni pigment koji je bogat izvor folne kiseline koja pomaže u borbi protiv raka, pa se često naziva «crveni špinat».
KONZUMIRATI: od svježe cikle napravite salatu, nemojte je kuhati jer se tada smanjuje njezina antioksidativna moć

SOK OD ŠIPKA

Snižava krvni tlak i puni organizam antioksidansima.
KONZUMIRATI: jednostavno popijte

SUHE ŠLJIVE

Preporučljivo ih je uvrstiti u prehranu zato što su pune antioksidansa.
KONZUMIRATI: pečene i umotane u pršut

SARDINE

Možemo ih nazvati zdravom hranom iz konzerve. Imaju visoki udio omege 3 i bogate su kalcijem. Također sadrže željezo, magnezij, fosfor, kalij, cink, bakar, mangan i vitamin B.
KONZUMIRATI: izaberite sardine u maslinovom ulju. Jedite ih same, pomiješane u salati, na tostu, kao namaz od sardina koji se dobiva miješanjem usitnjenih sardina sa senfom i lukom

SMRZNUTE BOROVNICE

Iako zamrzavanjem voće i povrće često gubi svoja pozitivna svojstva, smrznute borovnice mogu ih zadržati oko godine dana. Eksperimenti na životinjama pokazali su da utječu na poboljšanje pamćenja.
KONZUMIRATI: pomiješajte s jogurtom ili čokoladnim mlijekom i posipajte usitnjenim bademima

BLITVA

Zeleno povrće prepuno karotenoida koji naše oči štite od starenja.
KONZUMIRATI: nasjeckajte i pomiješajte s maslinovim uljem

KUPUS

Pojačava djelovanje enzima koji pomažu u borbi protiv raka.
KONZUMIRATI: napravite salatu od kupusa, ili neka vam posluži kao hrskavi nadjev na hamburgerima i sendvičima

24.06.2014. 16:25:00
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    Aneta
    30.11.2014. 17:37
    Ne shvatam zašto ste uvrstili 'SMRZNUTE' borovnice. Zadrzavaju svojstva, ali opet su normalne borovnice mnogo zdravije od smrznutih?
    Takođe, konzervirana hrana uopšte nije zdrava, jer sadrži mnogo aditiva kako bi se duže održala.
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh