« Lifestyle GASTRO
objavljeno prije 7 godina i 4 mjeseca
UKUSNO I ZDRAVO

10 načina da unesete živost u dosadne salate

Salata odavno više nije nekoliko dehidriranih listova zelene salate ugušenih u previše ulja i octa na plitkom tanjuriću. Ovih 10 dodataka pretvorit će vašu salatu u pravo bogatsvo boja i okusa

zdrav i osvežavajući ljetni obrok - salata
zdrav i osvežavajući ljetni obrok - salata (Arhiva)
Više o

dijeta

,

zdrava prehrana

,

pravilna prehrana

,

mršavljenje

,

salate

Unatoč tomu što je ljeto još daleko, to nipošto ne znači da trebate ostati isključivo na nezdravoj i masnoj zimskoj hrani, samo kako bi na proljeće opet shvatili kako imate višak kilograma i onda panično tražili dijetu da ih izgubite.

Salate su odličan izvor cijelog niza blagotvornih nutritivnih elemenata za naše tijelo, ali većina ljudi jede ih tek kao prilog nekom drugom glavnom jelu. To je potpuno pogrešno, kažu nutricionisti, budući da su salate otišle jako daleko od svojih ranih dana, kad su se sastojale od nekoliko dehidriranih listova zelene salate ugušenih u previše ulja i octa na plitkom tanjuriću.

Postoji cijeli niz zdravih dodataka koje će učiniti vaše salate zasitnijima i ukusnijima. Donosimo vam nekoliko ideja.

Topli sastojci

Salate su uglavnom hladne i neprivlačne, stoga je jedan od najboljih načina da im udahnete malo živosti upravo taj da, kad je to moguće, u njih stavite sastojke koji su topli. Koluti luka koje ste kratko poprižili na malo ulja, papričice, gljive i topli komadi piletine odlično će se stopiti s zelenom salatom i udahnuti život ovoj inače vrlo dosadnoj namirnici.

Smeđa riža

Dodavanje pola šalice tople (i skuhane, naravno) riže salati izvrstan je način da je učini ne samo zanimljivom, već i zasitnijom. Koristite li ranije pripremljenu rižu koju ste skuhali u najlonu i ostavili u toploj vodi, to će još dodatno skratiti vrijeme pripreme salate.

Orašasti plodovi

Bademi i orasi idealan su dodatak svakoj salati, ali ne bojte se eksperimentirati i s indijskim oraščićima, sjemenkama bundeve, kikirikijem ili bilo kojim drugim sličnim namirnicama koje vam se čine zanimljivima.

salata povr?e

Grahorice

Slanutak, crni grah, edamam i druge mahunarke jeftin su i ukusan izvor proteina i vlakana koji će dodati puninu i zasitnost salati.

Avokado

Polovica ove egzotične voćke ponekad je sve što treba vašoj salati da ju podigne na višu, ukusniju i zdraviju razinu.

Dimljeni losos

Za one nešto dubljeg džepa koji se ne zadovoljavaju „običnom" zelenom salatom, nekoliko komadića dimljenog lososa dat će vašem jelu zanimljivu notu luksuza i punoće okusa.

Kinoa

Dodajte malu količinnu kinoe kako biste naglasili različitost okusa u salati, a možete ju učiniti i temeljem za salatu, tako što ćete u kinou dodati kuhano ili svježe povrće.

krumpir salata

Meso s grilla

Ne znate što s ostacima s roštilja? Narežite ih i dodajte u vašu salatu. Štoviše, mnogi ljudi danas više ne mogu zamisliti svoju salatu bez malo „pojačanja" u vidu ukusne grilane piletine ili puretine.

Jaja

Kuhana su jaja sjajan način da učinite svoju salatu pravim jelom koje će vas satima držati sitima, a istovremeno poslužiti i kao kvalitetan izvor proteina vašem tijelu.

Riba iz konzerve

Srdele ili tune iz konzerve odličan su izvor dodatnog proteina te omega-3 masnih kiselina, nužnih za zdravlje vašeg krvožilnog sustava.

27.02.2013. 11:46:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh