Zabranom reklamiranja hrane protiv pretilosti kod djece
Kanadski znanstvenici traže zabranu reklamiranja hrane usmjerenu prema djeci mlađoj od 17 godina
Reklamiranje hrane jedan je od glavnih uzroka porasta broja pretile djece, zaključili su istraživači sa Sveučilišta Alberta temeljem istraživanja koje je pokazalo da je 31 posto djece u dobi između 5 i 17 godina pretilo.
Mnoga dosadašnja istraživanja koja su analizirrali upućuju na činjenicu da su djeca pretila upravo zbog reklamiranja nezdrave hrane. Udruženja proizvođača se naravno bune, tvrdeći da rješenje ovog problema nije tako jednostavno.
No, rezultati slične inicijative u Quebecu ih demantiraju, jer je u toj saveznoj državi zabranjeno reklamiranje hrane za djecu mlađu od 13 godina, a upravo Quebec ima najmanje pretile djece u tom dobu i uvjerljivo najveću konzumaciju voća i povrća među djecom.
Stoga, nije teško zaključiti da bi Kanada mogla biti prva zemlja u kojoj razni McDonaldsi i Coca Cole neće imati mogućnost reklamiranja kad i gdje požele.
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar