Tehnologije kojima je prošao rok trajanja
Yahoo Tech je objavio popis tehnologija koje "trebaju umrijeti". Pri tome se misli da onu tehnologiju koja stvara više problema nego što ih rješava, troši previše vremena ili ugrožava vašu cyber sigurnost
Tehnologija se mijenja iz dana u dan, tako da nije čudo da se nešto što je pred godinu dana bilo "in" i "cool" sada smatra zastarjelim, no osim toga postoji cijeli niz tehnologija koje nikako da odumru, a već im je krajnje vrijeme.
Yahoo Tech potrudio se nabrojati deset kojima je istekao rok trajanja:
Lozinke - ne samo da su često lake za probiti, sve je više drugih načina kojima možete osigurati pristup svojim raznim računima ili mobitelu. To već vidimo po "ulogiravanju otiskom prsta" ili glasovnim prepoznavanjem, a lozinke su definitivno stvorile osjećaj nesigurnosti. Nije pretjerano reći da bi svatko tko malo bolje zna 'guglati' mogao probiti svačiji Facebook profil.
Adobe Flash - zašto nas još uvijek brojne stranice traže instaliranje Adobe Flash Playera kako bi pogledali određeni sadržaj, ne znamo, ali znamo da je vrijeme da ovaj mamac za hakere i viruse kaže svoj posljednji pozdrav ovom planetu!
CAPTCHAs - znate što je to? To je ona iritantna provjera kada se želite negdje prijaviti, koja vas pita "Jeste li čovjek ili robot?". Zatim morate upisati "simbole koje vidite na slici", a često se dogodi da ti simboli prevare upravo čovjeka, kojeg bi trebale štititi. "Što je to, S ili 5?!", samo je jedno od pitanja koja si možda postavite dok dešifrirate "doktorski" rukopis sa slike.
E mail - dnevno se pošalje 190 milijardi mailova diljem svijeta. Iako je "spašavao živote" 90-ih, kada nije bilo široke lepeze društvenih mreža, danas je samo mamac za spamove, trošenje vremena i hakiranje podataka. Chatovi na društvenim mrežama kao i video razgovori, trebali bi moći biti dostojna zamjena za kontaktiranje - u privatnom i poslovnom životu.
Autocorrect - koliko puta vam je mobitel ispravio pojedine riječi i učinio vam medvjeđu uslugu? Zbog toga se događa i da pošaljete poruku koja ili nema smisla, ili dobiva neki drugi, često neugodan smisao!
Beskorisne aplikacije ugrađene u mobitel - Androdi kao da se ne mogu zasititi svih aplikacija koje ćete si ionako sami skinuti na svoj uređaj, nego vas pri prvom paljenju dočeka deset aplikacija za video ili općenito funkcioniranje uređaja, a koje nemaju koristi i samo troše memoriju i bateriju mobitela.
Pop-up reklame - to su one reklame koje vam usred čitanja vijesti ili tekstsa iskoče ispred teksta i praktički vas maltretiraju da ih ili pročitate, ili ugasite. Najiritantnije je što ćete često fulati znak "x" i završiti na nekoj kineskoj stranici za spajanje partnera (možda ne tako dramatično, no shvatili ste poantu).
Video reklame koje ne možete preskočiti - treba li objašnjavati ovaj pakao?
Obavijesti ("notifikacije") na mobitelu - niste zapravo uopće danas pustili mobitel iz ruke, jer vam neprestano stižu obavijesti da ste dobili mail, poruku, inboks, lajk, udarnu vijest, komentar na fotografiju, vi ste označeni u komentaru, poziv na događaj....
Zahtjev za ocjenjivanjem aplikacije - samo želite kratko proviriti na Instagram, no "oni" vas pitaju želite li ocijeniti aplikaciju, ili ispuniti "kratku anketu" na nekom portalu. No, sve je dobro dok imate opciju "Pitaj me kasnije" ili "Ne želim".
Novi komentar