« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 5 godina i 2 mjeseca
SAVJETI

Što rade mršavi ljudi da nemaju problema s linijom

Ljudi koji imaju problema s težinom obično zavidno gledaju one koji nemaju, a pritom se uopće ne trude paziti što jedu

Birajte što jedete
Birajte što jedete (FreeDigitalPhotos)
Više o

debljina

,

pretilost

,

mršavljenje

,

mršavi ljudi

,

navike

,

savjeti

,

vježbe za mršavljenje

Sigurno znate one koji naizgled uvijek nešto jedu, a mršavi su i zbog toga ih duboko u sebi iskreno, ne baš mrzite ali ne volite baš pretjerano. No, takvi ljudi ipak se po nekim stvarima razlikuju od vas i upravo ih to čini mršavim.

Takvi se obično puno kreću, što im pomaže da sagore dodatnih 350 kalorija u danu, što je isto kao da brzo hodate sat vremena. Ako i inače imate crve u stražnjici i ne znate kud bi sa sobom, stvorite si korisnu naviku koja će vas održavati aktivnim, a da nije nužno vježbanje. Primjerice, razgovarajte telefonom stojećki, ustanite od stola barem svakih sat vremena i prošetajte po kući ili uredu, a ako možete i vani, to bi bilo odlično.

Sve u svemu, nakon par dana ponavljanja to će vam ući u naviku i neće vam biti čudno, a kalorije će polako izgarati.

Kad jedete vani, naručite ono što želite, a ne ono što je na meniju. Budite dosadan gost i ispitajte kako izgleda jelo pa napravite manje preinake kako bi imalo manje kalorija. Upravo to rade mršavi ljudi - jedu ono što žele, a ne što im nude.

Jesti treba polako i bez ometanja, što znači da se trebate odvići hranjenja u letu, ispred računala, dok hodate ulicom i pred televizorom. Jede se za stolom, radi se samo to i ništa drugo. Pokušajte, pa ćete shvatiti koliko ste zapravo hrane unosili u sebe ne pazeći što radite.

Naravno, nemojte niti pojesti sve što stavite na tanjur. U početku ćete stavljati previše, a to ćete shvatiti tako što ćete se brže zasititi ako samo jedete i obraćate pažnju na svaki zalogaj koji stavljate u usta. S vremenom ćete znati koliko vam je dovoljno, pa ćete toliko i stavljati u tanjur. 

 Za kraj, jedite ono što volite. Ima mnogo raznih dijeta u kojima su namirnice koje ne volite, i onda imate problema s cijelom dijetom, pa lakše odustanete. Raspitajte se, saznajte koliko kalorija ima vaša omiljena hrana i smanjite ih na način da će vam svaki zalogaj biti užitak. Tada ćete jesti polakše i pažljivije, što će vam omogućiti da unesete manje kalorija, skinete kilograme i pritom se ne osjećate zakinuto.

20.09.2013. 11:34:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh