« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 6 godina i 2 mjeseca
SAVJETI

Spavajte duže kad ste na dijeti i izgubite više kila

Najbolji dokaz je mjerenje obujma struka žena, koji je šest centimetara veći kod žena koje spavaju pet sati u odnosu na one koje spavaju osam sati

Zdrav san jednako normalna kilaža
Zdrav san jednako normalna kilaža (Shutterstock)
Više o

spavanje

,

san

,

dijeta

,

indeks tjelesne mase

,

BMI

,

masno tkivo

Savjeta za dijetu ima raznih, ali vjerujemo da ovaj čujete po prvi put - spavajte sat vremena duže nego inače i izgubite dodatne kilograme. Najboljim odabirom pokazala se dijeta s umjerenim smanjenjem kalorija i dodatan san.

Istraživanje koje je trajalo šest godina pokazalo je da osobe koje su prakticirale dobar san od 7 do 8 sati nisu imale porast indeksa tjelesne mase ili masnog tkiva, što nije bio slučaj s ljudima koji su spavali kraže od 6 sati.

Zaključak je da kratkotrajno spavanje povećava glad i jača rad hormona koji aktiviraju osježaj gladi, a uz to manje sati sna daje više vremena i mogućnosti za dodatne obroke.

Uz to, neispavanost i umor razlozi su za slabiju fizičku aktivnost što vodi u manju potrošnju energije i kalorija. 

Najbolji dokaz za sve gore navedeno je mjerenje obujma struka žena, koji je šest centimetara veći kod žena koje spavaju pet sati u odnosu na one koje spavaju osam sati.

Stoga, ušuškajte se i dobro naspavajte :)

30.04.2013. 21:04:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh