« Iza ogledala
objavljeno prije 9 godina i 3 mjeseca
MANIPULACIJA

Skrivene poruke u logoima poznatih brendova

U današnje su vrijeme logoi toliko sveprisutni da ih u velikoj većini slučajeva ne primjećujemo, ali to ne znači da ih naš mozak nije registrirao, a vlasnici tvrtki to itekako dobro znaju

Fotografija vijesti
Više o

logo

,

medijske manipulacije

,

Amazon

,

skrivene poruke

Bez obzira na to jeste li grafički dizajner ili sasvim prosječna osoba koja se bavi nekim drugim poslom, vjerujemo da ste za vrijeme svog života vidjeli stotine, ako ne i tisuće različitih logoa. Štoviše, u današnje su vrijeme logoi toliko sveprisutni da ih u velikoj većini slučajeva ne primjećujemo. Ipak, to ne znači da ih naš mozak nije registrirao. Njihovi vlasnici to itekako dobro znaju. Pogledajte što nam podsvjesno poručuju.

1. FedEx

Jedna od najpoznatijih kurirskih tvrtki na svijetu, logo FedExa klasični je i vrlo često spominjan primjer skrivenih poruka. Ukoliko pogledate bolje između slova „E" i „x" vidjet ćete da je bijeli prostor zapravo strelica koja podsvjesno predstavlja brzinu i preciznost. A sad probajte ne vidjeti strelicu svaki sljedeći put kad vidite logo!

2. Amazon.com

Amazon redovito napominje kako im je zadovoljstvo kupaca na apsolutno prvom mjestu kad je u pitanju filozofija njihovog poslovanja, a dizajn njihovog logoa pokušava poslati istu poruku. Osim što žuta strelica podsjeća na smješak i time šalje poruku o ljubaznosti, činjenica da povezuje slova „a" i „z" poručuje vam da u njihovom dućanu možete pronaći sve „od a do z", odnosno od igle do lokomotive u lokalnoj verziji.

3. Sun Microsystems

Logo tvrtke koju je 2009. kupio Oracle dizajnirao je profesor Vaughan Pratt sa Sveučilišta Stanford. Logo je vrlo pametni ambigram u kojem možete pročitati riječ „sun" iz svakog smjera, kako horizontalno, tako i vertikalno.

4. LG

Budući da nam moto ovog južnokorejskog diva poručuje kako je život dobar (Life's good), odlučili su za to iskoristiti slavnog Pac-Mana, koji mnoge od nas podsjeća na sretne dane djetinjstva.

5. Toblerone

Pogledate li bolje na logo koji prikazuje planinu, primijetit ćete da se po njoj penje medvjed, koji je simbol švicarskog grada Berna, iz kojeg potječe ovaj slavni slatkiš.

6. Sony Vaio

Logo Sony Vaia simbolizira integraciju analogne i digitalne tehnologije. „VA" predstavlja analogni val, dok „IO" predstavlja binarnih 1 i 0.

7. Tour De France

Negdje unutar loga najpoznatije biciklističke utrke na svijetu nalazi se vrlo pametno skriveni biciklist. Pustit ćemo vas da sami otkrijete gdje je.

14.04.2012. 21:58:00
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    kartonske kutije
    14.04.2012. 23:14
    Nikakve teorije zavere, samo su hteli da umetnu smisao i pečat svakom logou.
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh