« Život
objavljeno prije 10 godina i 10 mjeseci
GROZNO

Reklame na televiziji potiču prejedanje

Gledanje reklama za hranu na televiziji dovodi do povećanja konzumacije hrane i kod djece i kod odraslih

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Arhiva)
Više o

hrana

,

djeca

,

televizija

,

reklame

,

prejedanje

,

odrasli

Niz eksperimenata je pokazao kako kod djece u dobi od 7 do 11 godine ovakve reklame povećava konzumaciju hrane za prosječno 45%, što samo po sebi može dovesti do godišnjeg povećanja tjelesne mase za gotovo 5 kilograma.

Slični su rezultati dobiveni i nakon proučavanja posljedica reklama na odrasle osobe, uz dodatak da su kod njih uočeni izraženiji utjecaji reklama na izbor konzumirane hrane.

Istraživači u stručnom časopisu Health Psychology zaključuju kako TV reklame mogu potaknuti automatsku konzumaciju hrane, bez obzira na glad, te stoga znatno pridonose pandemiji pretilosti.

13.03.2014. 19:24:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh