Pola ljudi nema pojma zašto je kupilo nešto na rasprodaji
Kad se vrate kući, pogledaju što su sve kupili i za neke se stvari pitaju zbog čega su ih uopće uzeli
Gotovo polovica ljudi zaborave zašto su nešto kupili na rasprodaji ili sniženju do trenutka kad dođu kući, a čak 68 posto zna da kupuje stvari koje zapravo ne treba kada ih nađu na nekom sniženju.
U istraživanju je tri četvrtine ljudi za takve poteze optužilo današnju materijalističku kulturu za svoje navike kupovanja i priznalo da kupuju kompulzivno, bez pretjeranog razmišljanja samo zato što je nešto sniženo.
Više od trećine ljudi ima skupe stvari koje apsolutno nikada ne upotrebljavaju, a 38 posto takvih skriva skupocjene promašaje od rodbine ili prijatelja kad im dođu u posjetu.
Kompulzivni šopingoholičari obično razviju komplicirane metode pribavljanja novaca za daljnju kupovinu, pa ignoriraju plaćanje računa, preskaču obroke i gomilaju kreditne dugove u bankama i na karticama, sve kako bi nastavili kupovati.
>> Za kakav ste shopping raspoloženi? <<
Nevjerojatnih 73 posto žena u dobi od 18 do 34 godine priznalo je ovisnost o kupovini, a novac pretežno troše na odjeću, obuću i šminku. Muškarci u istoj kategoriji najviše troše na elektronske uređaje, automobile i automobilske dodatke.
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar