Metro-portal.hr

objavljeno 05.10.2012. 08:40:00
ŠOPINGHOLIČARSTVO

Pola ljudi nema pojma zašto je kupilo nešto na rasprodaji

Kad se vrate kući, pogledaju što su sve kupili i za neke se stvari pitaju zbog čega su ih uopće uzeli

Često se iznenadite što ste sve kupili?
Često se iznenadite što ste sve kupili? (Shutterstock)

Gotovo polovica ljudi zaborave zašto su nešto kupili na rasprodaji ili sniženju do trenutka kad dođu kući, a čak 68 posto zna da kupuje stvari koje zapravo ne treba kada ih nađu na nekom sniženju.

U istraživanju je tri četvrtine ljudi za takve poteze optužilo današnju materijalističku kulturu za svoje navike kupovanja i priznalo da kupuju kompulzivno, bez pretjeranog razmišljanja samo zato što je nešto sniženo. 

Više od trećine ljudi ima skupe stvari koje apsolutno nikada ne upotrebljavaju, a 38 posto takvih skriva skupocjene promašaje od rodbine ili prijatelja kad im dođu u posjetu.

Kompulzivni šopingoholičari obično razviju komplicirane metode pribavljanja novaca za daljnju kupovinu, pa ignoriraju plaćanje računa, preskaču obroke i gomilaju kreditne dugove u bankama i na karticama, sve kako bi nastavili kupovati.

>> Za kakav ste shopping raspoloženi? <<

Nevjerojatnih 73 posto žena u dobi od 18 do 34 godine priznalo je ovisnost o kupovini, a novac pretežno troše na odjeću, obuću i šminku. Muškarci u istoj kategoriji najviše troše na elektronske uređaje, automobile i automobilske dodatke.

05.10.2012. 08:40:00
http://metro-portal.hr/pola-ljudi-nema-pojma-zasto-je-kupilo-nesto-na-rasprodaji/74197/