« Život
objavljeno prije 8 godina i 1 mjesec
DOBRA STRANA UGLJIKOHIDRATA

Otporni škrob pomaže pri mršavljenju

Svi koji žele izgubiti kilograme na kruh i tjesteninu gledaju kao na zabranjeno voće

Fotografija vijesti
Više o

ugljikohidrati

,

otporni škrob

,

mršavljenje

,

dijeta

No, ugljikohidrati zapravo mogu pomoći pri mršavljenju, tvrde znanstvenici. Nova knjiga navodi da su kruh, tjestenina, pizza i čips sastojci za savršeno tijelo, te bi mogli zasjeniti Atkinsovu i druge visokoproteinske dijete.

Knjiga "Carb Lover's Diet" (Dijeta ljubitelja ugljikohidrata), nalazi se na listi najbolje prodavanih knjiga u SAD-u već šest mjeseci. U njoj se navodi da otporni škrob, koji se nalazi u hrani bogatoj ugljikohidratima poput banana, zobi, smeđe riže i krumpira, ima snagu uglažavanja apetita, jača metabolizam, poboljšava raspoloženje, smanjuje stres i ubrzava gubitak težine.

U studiji koja je provedena nad 4451 volonterom, pokazalo se da najmršavije osobe jedu najviše ugljikohidrata u obliku žitarica cjelovitog zrna, voća i povrća, dok su najdeblje konzumirale najmanje takvih namirnica.

Elisabeth Weichselbaum iz Britanskog udruženja nutricionista objašnjava: "Ukoliko se oslanjate na visokoproteinske dijete s malim udjelom ugljikohidrata, izgubit ćete na težini, ali to nije zdravo i nije dugotrajna solucija. No otporni škrob odolijeva probavnim enzimima. On se ne apsorbira u tankom crijevu pa neprobavljen dospijeva u debelo crijevo i upravo je zbog toga zanimljiv, te može pomoći pri mršavljenju."

Otporni škrob (g/100 g namirnice)

Croissant 0,4
Kruh od punog zrna raži 3,2
Bijeli kruh 1,2
Muesli 3,3
Voćna torta 0,1
Banana 4
Grah 2
Grašak 2,6
Leća 3,4
Krumpir 1-1,3
Makaroni ili špageti 1,1
Tjestenina od punog zrna 1,4
Bijela riža 1,2
Smeđa riža 1,7

16.05.2011. 09:15:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh