« Zagreb
objavljeno prije 13 godina i 1 mjesec
CASE STUDY

Studenti Ekonomije nagrađeni za rješavanje poslovnih slučajeva

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu održano je hvale vrijedno natjecanje rješavanja poslovnih slučajeva

EFZG
EFZG (Arhiva)
Više o

Ekonomski fakultet u Zagrebu

,

Case Study Competition

,

eStudent

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu proglašenjem pobjednika završilo je natjecanje Case Study Competition. Radi se o natjecanju studenata u rješavanju poslovnih slučajeva, a nagradu za tri tima koja su ponudila najkvalitetnija rješenja za Inin "slučaj" uručila je studentima direktorica Službe za razvoj i obrazovanje Ine Ivana Kovačević Vukas, prenosi Hina. 

Na ceremoniji je sudjelovalo 13 uglednih hrvatskih tvrtki, među kojima i INA koja se ove godine priključila projektu Case Study Competition, priopćeno je iz sektora za Korporativne komunikacije Ine.

Riječ je o natjecanju koje studentima pomaže da poslodavci prepoznaju baš njih kao buduće zaposlenike, a organizirano je preko udruge eStudent koja djeluje na Ekonomskome fakultetu, Fakultetu elektrotehnike i računarstva te Farmaceutsko-biokemijskome fakultetu u Zagrebu.

Projekt je počeo prije sedam godina, a ove godine studenti su rješavali poslovne probleme poduzeća Agrokor, Ericsson Nikola Tesla, Holcim, INA, Končar, Nestle, Nova tv, Pliva, Splitska banka, TechnoMax, Zagrebačka banka, Zagrebačka pivovara, 24 sata.

Prva nagrada za svaki poslovni slučaj iznosi 10.000 kuna, a druga i treća nagrada tri tisuće odnosno dvije tisuće kuna kuna ili pak praksu ili edukaciju u toj protuvrijednosti.

Tako su, navodi se, i najbolji Inini timovi, nagrađeni spomenutim nagradama. Na natjecanje za rješavanje Ininog "slučaja" prijavilo se ukupno 18 timova, a pet ih je ušlo u uži izbor.

Predajući nagrade Ivana Kovačević Vukas rekla je da su, pri ocjenjivanja brojnih pristiglih radova, vodili računa o nekoliko važnih kriterija, kao što su mogućnošću implementacije rješenja i njegova složenost. Istaknula je da su nagrađeni timovi pokazali veliku kvalitetu u izradi radova, kao i odgovornost i ozbiljnost pristupa projektu.

Natjecanje je trajalo tri mjeseca tijekom kojih su timovi studenata, u suradnji s poduzećima ili institucijama te profesorima i asistentima, rješavali slučajeve na teme koje su im zadale tvrtke sudionice. Na taj način, ističu organizatori, studenti su dobili jedinstvenu priliku spojiti stečena teorijska znanja s praktičnim radom, razviti komunikacijske vještine i analitičke sposobnosti i suočiti se s poslovnim problemima i izazovima.

20.05.2011. 22:52:36
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh