« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 11 godina i 3 mjeseca
BUDITE FIT

Novogodišnje odluke uz koje ćete biti u top formi

Fitness stručnjak koji je oblikovao tijelo zanosne Elle Macpherson ekskluzivno za Metro savjetuje kako ove godine biti fizički i psihički zdrav

(Metro Stockholm)
Više o

zdrava prehrana

,

tjelovježba

,

fitness

,

vježba

,

James Duigan

Većina nas nakon božićnih i novogodišnjih blagdana osjeća potrebu za fizičkim i psihičkim oporavkom. Mnogi donose i važne odluke, a bilo da se radi o prestanku pušenja, ostavljanju alkohola ili gubitku suvišnih kilograma, najvažnije je biti uporan i motiviran.

Zato fitness stručnjak James Duigan, koji je oblikovao i slavnu Elle Macpherson (napomenimo - zovu je 'The Body'), samo za Metro savjetuje kako korak po korak uskočiti u Novi godinu i, možda, u one tijesne traperice u koje toliko silno želite uskočiti...

Korak 1

James napominje da je prva stvar na kojoj trebate raditi stav prema vašem tijelu i zdravlju. Siječanj je idealan za početak takvog razmišljanja jer nam predstavlja neku vrstu orijentacije. Morate stvoriti novu stvarnost, i to takvu u kojoj ćete biti u formi i zdravi. Osnovna je stvar prihvatiti samog sebe i naći način kako promijeniti loše navike. Ako vam nešto ne odgovara, donesite odluke kojih ćete se moći držati.

Mijenjanje loših navika je stvar izbora. Jednom kad si priznate snažne razloge zašto biste se trebali riješiti loših navika, spremni ste za promjene. Postavite si pitanje: želite li čokoladu zato što ste zbilja gladni ili ste samo pohlepni?

Korak 2

U prva dva tjedna James preporuča eliminiranje pšeničnog brašna, šećera, bijelog brašna, kruha i tjestenine iz prehrane. Tako ćete se na početku riješiti masti i odmah se osjećati bolje. Jedini unos šećera trebao bi biti onaj iz jogurta i bobičastog voća. Trebali biste jesti i više zelenog povrća poput brokule, šparoga ili kupusa koji su puni vlakana.

Proteine biste trebali unositi iz kvalitetnih namirnica poput organske piletine, janjetine i ribe, a ključno je i piti puno vode. James savjetuje da jedete svakih tri do četiri sata kako biste izbjegli gladovanje i skladištenje masti, a bademi, bobice ili krastavci su izvrstan međuobrok i zamjena za grickalice.

Korak 3

James savjetuje da pronađete tjelovježbu koja će vam najbolje odgovarati i u kojoj ćete uživati. Također, ne možete stalno vježbati na isti način ako očekujete promjenu. Sve radite s guštom i voljom i na svaki dan gledajte kao na priliku da promijenite svoje tijelo.

Piše: Romina McGuinness/Metro World News
08.01.2010. 17:28:41
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh