« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 23 dana i 20 sati
SNAGA

Mentalnu snagu daje vam - trčanje

Danas nam više, no ikada treba mir jer je mozak opterećen mnoštvom informacija od kojih su mnoge nebitne. Stoga ga treba redovito čistiti

Ovo je prava stvar
Ovo je prava stvar (Arhiva)
Više o

tjelovježba

,

vježbanje

,

anksioznost

,

trčanje

,

mentalna snaga

,

rekreativno trčanje

Postoje brojne tehnike i alati za postizanje psihičkog mira, no svi oni koji se bave sportom potvrdit će da se psiha rasterećuje i jača kroz tjelesni napor. Tjelovježba može umanjiti depresiju, izbrisati anksioznost i stres te blagotvorno utjecati na svaku stanicu u tijelu.

Scott Douglas u svojoj knjizi "Running Is My Therapy" piše kako ga je trčanje psihički iscijelilo te otkriva nekoliko trikova koji će svakodnevni jogging učiniti još učinkovitijim. Naglašava svako trčanje je bolje od nikakvog, no postoje koraci koji će efekte trčanja dodatno pojačati. Evo ih:

Nikada "sve ili ništa"

Zapamtite najbolje trčanje je ono koje realizirate, ponavlja Douglas. Postoje studije koje potvrđuju da se raspoloženje osjetno popravlja nakon 30 minuta trčanja, a svaka minuta koju pretrčite iznad toga čini da dobro raspoloženje dulje potraje. No i trening od 20 minuta je puno bliži onom 90-minutnom od nikakvog treninga, stoga prestanite razmišljati o neodgovarajućim tenisicama i svemu ostalom što će vas zadržai na kauču. Ustanite i trčite. Najvažniji korak je onaj prvi. Za početak trčite rutom koju možete skratiti ili produljiti kada god poželite.

Vaš tempo je najbolji

Znanstvenici su otkrili da je najučinkovitiji trening za mozak onaj umjerene jakosti jer se tada u tijelu luči najviše serotonina. Za trkače to bio bio intenzitet trčanja pri kojem mogu neometano govoriti. No, utjecaj trčanja na psihu puno je veći od kemijskog. Guranje samoga sebe preko svojih granica jača karakter i čini nas zadovoljnima, a postizanje rezultata tome dodatno doprinosi. No, isto tako važno je razvijati ljubav prema sebi i dozvoliti si u posebno teškim danima skroz lagani trening, čak i šetnju umjesto trčanja. 

Trčite vani kad god možete

Priroda višestruko dobro djeluje na psihu pa kada spojite trčanje i regenerirajuće zelenilo, rezultati su sjajni. Kada god ste u mogućnosti, umjesto trake u teretani izaberite stazu u kvartu ili obližnji park. Isto tako, mijenjajte rute kako bi vaša osjetila još više uživala. Priroda liječi depresiju i briše stres. 

22.06.2020. 09:01:00
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    armando
    22.06.2020. 10:33
    trcanje puno pomaze dobro za sve
  2. avatar
    Cranberry
    23.06.2020. 08:09
    Treba trčanje prilagoditi sebi, kisssss ljube
  3. avatar
    armando
    23.06.2020. 10:07
    tako je sreco pusaaaaaaaaa
  4. avatar
    Cranberry
    23.06.2020. 11:21
    Pusa nisam dugo trcala
  5. avatar
    armando
    23.06.2020. 11:25
    haha zdravo je trcati ja xcu danas 2 km
  6. avatar
    Cranberry
    23.06.2020. 11:32
    Bit će ti teško po buri
  7. avatar
    armando
    23.06.2020. 11:58
    smanjil se jucer je bila jača kiss
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh