« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 9 godina i 8 mjeseci
ŠTO VIŠE TO BOLJE

Koliko vježbanja je dovoljno

Prije nego pokušate odgovoriti na pitanje iz naslova dobro razmislite o tome što vježbanjem želite postići, te u kakvom ste trenutno tjelesnom stanju

Koja je tjedna mjera vježbanja potrebna da bismo ostali zdravi?
Koja je tjedna mjera vježbanja potrebna da bismo ostali zdravi? (Shutterstock)
Više o

vježbanje

,

mršavljenje

,

vježbe za mršavljenje

,

mišići

To koliko vježbe vaše tijelo treba ovisi prvenstveno od vaših ciljeva - pokušavate smršavjeti, povećati izdržljivost, sniziti razinu stresa, dovesti se u formu unutar određenih parametara ili pak nešto sasvim drugo - ali i o vašem trenutnom tjelesnom stanju. Dakle, prije nego li se uhvatite u koštac s problem količine i intenziteta vježbi, prvo morate odrediti što uopće želite.

Koliko vježbati? Ako želite imati opću korist od vježbanja, zadržati trenutno zdravstveno i tjelesno stanje, dovoljno je da svakodnevno pješačite barem sat vremena. U slučaju da su vam ciljevi određeniji - želite poboljšati kardiovaskularni sustav, sniziti krvni tlak i smršavjeti - tada je potrebno da se počnete baviti aktivnostima koje su umjerenog do jakog intenziteta. Po riječima stručnjaka iz američkog Centra za kontrolu i prevenciju bolesti, dva su temeljna oblika vježbanja - trening za snagu mišića i aerobik.

Vježbe za povećanje mišića i mišićne snage imaju nekoliko prednosti. Uz njih jačamo glavne skupine mišića na nogama, abdomenu, grudima, rukama i ramenima. Ovakve vježbe potrebno je izvoditi najmanje dva puta tjedno. Najbolji primjer - sklekovi i dizanje utega.  

Odraslima je potrebno najmanje 150 minuta umjereno intenzivnog aerobičkog treninga svakog tjedna ne računajući vježbe za jačanje mišića. Međutim, imajte na umu da je ovo preporučljivo samo za prevenciju određenih bolesti i gubitka tjelesne spremnosti te za očuvanje trenutnog zdravlja. Za dodatne koristi u smislu zdravlja, izgleda i izdržljivosti, potrebno je raditi maksimalnim intenzitetom, najbolje uz savjete stručnjaka koji će detaljno analizirati vaše trenutno tjelesno stanje i odrediti put za postizanje ciljeva koje ste zacrtali. 

07.01.2012. 09:50:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh