« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 4 godine i 10 mjeseci
PREPORUKE

Koliko nam je tjelesne aktivnosti potrebno

Umjerena tjelesna aktivnost preporučuje se odraslim osobama u dobi od 18 do 64 godine, što praktično znači pet puta tjedno lagana šetnja od cca 3500 koraka u pola sata

Najmanje 20 minuta tri puta tjedno za odrasle
Najmanje 20 minuta tri puta tjedno za odrasle (Shutterstock)
Više o

preporuke

,

trčanje

,

hodanje

,

tjelesna aktivnost

,

kretanje

,

potrebna količina

Tjelesna aktivnost jedan je od ključnih elemenata zdravog života, prevencije bolesti i produljenja života, no rijetko kad možete pročitati što to zapravo znači u minutama ili satima, dnevno ili tjedno.

Ministarstvo zdravlja izdalo je naputke prema standardima Svjetske zdravstvene organizacije, a tamo je precizirano da bi se djeca od 6 do 12 godina kao i mladi od 13 do 17 godina dnevno trebali kretati najmanje sat vremena

Umjerena tjelesna aktivnost preporučuje se odraslim osobama u dobi od 18 do 64 godine, što praktično znači pet puta tjedno lagana šetnja od cca 3500 koraka u pola sata. Umjerena aktivnost je 4 tisuće koraka u pola sata, dok je intenzivna 4.5 tisuće koraka u tom vremenskom periodu.

Seniori iznad 65 godina trebali bi se također šetati pet puta tjedno po pola sata, no za njih je norma nešto manja - 2500 koraka u pola sata, umjereno predstavlja 3 tisuće koraka u pola sata, a intenzivna 4 tisuće koraka u pola sata.

Sve u svemu, brojali vi korake ili ne, važno je gotovo svakodnevno hodati barem pola sata i vrlo brzo ćete uočiti koristi od tjelesne aktivnosti. 

17.02.2015. 12:35:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh