« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 6 godina i 7 mjeseci
SAVJETI

Kako se riješiti zimskog trbuščića

Zima je definitivno otišla, a ostavila nam je naslage na trbuhu kojih se trebamo riješiti - evo ubojite kombinacije vježbanja i soka koji će istopiti neželjeno salo

Recept za ravan trbuh
Recept za ravan trbuh (Shutterstock)
Više o

mršavljenje

,

limun

,

kapsaicin

,

trbuh

,

jabučni ocat

,

kajenski papar

,

skidanje sala

Trbuh je najčešća meta članaka o mršavljenju, vjerojatno iz razloga što se najviše vidi, a neki bi rekli i da se na njemu najlakše nakuplja salo. Stoga, vrijeme je za akciju, i to kombiniranu - jutarnje vježbe za buđenje i skidanje trbuha potpomognute sokom koji topi masti.

Znamo da ste ovakvih savjeta čuli na stotine, no kako vježbe nisu teške, a sok nije kompliciran za pripremanje, probajte barem dva tjedna, nakon toga ćete sami željeti nastaviti jer ćete primjetiti prilično dobre rezultate.

Naravno, ništa ne radi čuda samo od sebe, stoga, kombinacija ide ovako: svako jutro nakon ustajanja napravite set vježbi, što je korisno iz više razloga - probudit će vas, podići vam radnu temperaturu i ciljano vježbati mjesto koje vas muči - trbuh.

Vježbe za ravan trbuh:

1. Stanite u raskorak, koljena neka budu lagano savijena, ruke iza glave s raširenim laktovima. Okrećite gornji dio tijela na jednu pa na drugu stranu koliko god možete, s tim da bokove ne smijete micati. Napravite 25 ponavljanja na svaku stranu.

2. Stanite u raskorak, raširite ruke i sagnite se prema naprijed, jednu ruku naslonite na struk, a drugom dotaknite vrh prstiju suprotne noge. Napravite 25 ponavljanja svakom rukom.

3. Lezite na leđa, ispružite noge, zategnite stopala prema gore i podignite ruke. Istovremeno podižite gornji dio tijela kao za plitki trbušnjak i noge, a rukama dotaknite koljena. Polako se vratite u početni položaj. Ponovite dvadesetak puta, s tim da svakih 3 dana dodajete po još pet ponavljanja.

Sok za skidanje sala s trbuha:

Sok se radi jednostavno i vrlo je učinkovit. Evo sastojaka:

- naribana korica i sok jednog limuna
- čajna žlica jabučnog octa
- 1/8 žličice cayenne paprike

Koricu neprskanog domaćeg limuna naribajte i stavite u 1 dcl tople vode, pa pustite da odstoji desetak minuta. Nakon toga iscijedite limun, dodajte sok u vodu s koricom i umiješajte cayenne papriku i jabučni ocat. Prije svakog gutljaja dobro promiješajte, pijte prije i poslije obroka. 

Sok je najbolje pripremati prije vježbanja, taman kad napravite sve vježbe možete ga završiti i popiti, pa slijedi doručak. 

Zašto je sok učinkovit? Jabučni ocat čisti crijeva od zaostalih otrova, topi masnoće i ispire neprobavljenu hranu, limun sadrži hidroksicitat koji usporava stvaranje masnih naslaga, dok korica sadrži vrstu šećera koja pomaže u sagorijevanju masnoća polikosanol.

Na kraju, cayenne paprika ili kako je kod nas obično zovu kajenski papar sadrži kapsaicin koji stimulira živčani sustav na proizvodnju topline što ubrzano troši kalorije, ubrzava probavu i metabolizam koji učinkovitije izgaraju masti. 

Sve u svemu, jutarnji ritual od petnaestak minuta ... nije strašno, pokušajte, rezultati su adekvatni uloženom trudu!

18.03.2014. 09:08:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh