Kako se nositi s uredskim tračevima?
Posao je dovoljno stresan i bez uredskih tračeva, no zadržati profesionalnost i prijateljske odnose s kolegama nije lako
Kako izbjeći nelagodne teme i tračeve, a ujedno zadržati i normalne međuljudske odnose? Pogledajte pet savjeta koji vam u tome mogu pomoći.
1. Gledajte svoja posla - kao generalno pravilo, najbolje je ignorirati trač koji se ne odnosi na vas. Ipak, obratite pažnju na detalje koji bi se mogli ticati vaše karijere.
2. Budite pametni - trač vam se može obiti o glavu na mnoge načine. Netko vas može čuti u dizalu, ljudi mogu krivo interpretirati ili preuveličati ono što govorite, ili vas se može proglasiti krivim sasvim slučajno. Također, trač vas čini očajnima, nesigurnima i nepovjerljivima. Ako baš imate nekakvu sočnu informaciju koju ne možete zadržati za sebe, recite je nekome kome vjerujete izvan ureda.
>> Tračanje na radnom mjestu pomaže u karijeri
3. Slušajte - budite spužva koja se ne može stisnuti. Postoje neke informacije koje ćete možda čuti, a koje vam mogu pomoći oko karijere. No, ako ste vi ti koji širite tračeve i dezinformacije, ljudi će vas izbjegavati poput kuge.
4. Imajte ograničenja - trač dovodi u iskušnju jer je često uzbudljivo iskustvo, posebice među ženama. Ako vam se usta razvežu nakon nekoliko pića, ili izbjegavajte afterwork partyje s kolegama, ili pokušajte imati samokontrolu. Nemojte se dovesti u poziciju da kasnije žalite.
5. Zadržite dostojanstvo - ako je trač o vama, najbolja stvar koju možete učiniti jest da priznate i pokušate ublažiti štetu, ukoliko je naravno istinit, a tiče se posla. Ako se radi samo o glasini, pokušajte ju zaustaviti. Nemojte uključivati više ljudi nego što je potrebno, jer ćete samo eskalirati dramu. Otkrijte tko je izvor i suočite ga s činjenicama. Bez obzira na ishod, mala je vjerojatnost da će se to ponoviti, jer će znati da je na vašoj listi sumnjivih osoba.
Novi komentar