« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 6 godina i 8 mjeseci
IMA NEŠTO...

Kako organizirati radni stol

Hrpa nepotrebnih 'gluposti' na stolu odvlači nam pažnju i umanjuje koncentraciju.

Neka sve bude na mjestu
Neka sve bude na mjestu (Arhiva)
Više o

organizacija

,

radni stol

Ako se ugodnije osjećamo u radnoj okolini, s većim ćemo entuzijazmom obavljati posao, a time ćemo i izvršavati više obaveza. Svatko od nas zasigurno želi sve svoje zadatke obaviti na vrijeme, no ponekad samo sebe možemo kriviti za zabušavanje.

Zapitajmo se samo o tome što držimo na radnom stolu? Na mjestu koje nam stoji na raspolaganju za poslovne obaveze često držimo nepotrebne stvari koje nam odvlače pažnju i uništavaju koncentraciju. Možda je vrijeme da se sutra ujutro najprije primite čišćenja neposredne radne okoline, a mi vam donosimo nekoliko savjeta kako radni stol urediti kako biste postili maksimalnu produktivnost.

1. Držite predmete koji vam odvlače pažnju dalje od dominantne ruke

Ako ste dešnjak, držite mobitel s lijeve strane stola kako biste se spriječili da automatski posežete za njim. Mobitel je razlog broj jedan zbog kojeg nam koncentracija pada, a ako si već ne možemo dozvoliti da ga potpuno maknemo iz vidokruga, možemo se poslužiti ovim trikom.

2. Nabavite što veću kantu za smeće 

Cilj ove pomalo smiješne ideje je da zadržite red na stolu, a to ćete učiniti tako da s njega maknete sve što vam ne treba. Ako u kratkom vremenskom razdoblju morate baciti veću količinu smeća, a mala kanta za smeće brzo se puni, završit ćete idejom "Ma, bacit ću ovo kasnije." I znate što će se onda dogoditi: kasnije će se pretvoriti u nikad, a vi ćete se cijeli dan laktovima udaratu u hrpu nepotrebnih stvari na stolu (daj Bože da se radi samo o papirima, a ne i nećemu stvarno odvratnome).

3. Napravite mjesto za ono čime ćete se 'pozabaviti kasnije'

Odredite posebno mjesto na stolu za projekt koji je sljedeći na redu i nemojte na isto mjesto odlagati neke druge predmete. Na taj način vaš mozak shvaća da ga čeka još zadataka no s njima će se pozabaviti tek kanije, nakon što završite ono što upravo radite. Tako odvajate zadatke jedan od drugoga i koncentrirate se na trenutnu obavezu

4. Na stolu držite samo najbitnije stvari

Sve što vam ne treba u poslu koji upravo sada obavljate, sklonite sa stola. Baš sve. Ako vam ravnalo ne treba, maknite ga iz vidokruga. Bitne stvari držite s dominantne strane, da si olakšate pristup.

5. Rezervirajte jednu ladicu za manje važne predmete

To su oni koji vam trebaju nekoliko puta dnevno, ali ne baš u svakom trenutku. Možda je to klamerica, selotejp ili marker. Tako vam je određeni predmet uvijek na dohvat ruke, a ne smeta vam ostatak dana dok ga ne trebate.

6. Uvijek držite vodu u većem spremniku pri ruci

Vodu trebamo kako ne bismo dehidrirali, a odlazak do sudopera svakih petnaestak minuta nije baš najbolje rješenje ako želimo nešto tog dana i obaviti. Držite veću bocu vode i čašu na stolu kako nikada ne biste ostali žedni, a niti bili prisiljeni trčkarati uokolo u potrazi za čistom čašom.

Piše: Andrea Holi
22.08.2017. 13:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh