« Zdravlje
objavljeno prije 8 godina i 6 mjeseci
VODIČ ZA LIJENČINE

Kako biti zdrav uz minimalno truda

Održavanje fizičke kondicije i pravilna prehrana esencijalni su za suzbijanje boleština, no to iziskuje konstantni napor, ali srećom postoji lakši način za postizanje dobrog zdravlja

Odmorite se kako treba ...
Odmorite se kako treba ... (Arhiva)
Više o

sreća

,

zdravlje

,

čokolada

,

mršavljenje

,

začini

Kako bi tijelo ostalo snažno i sposobno da odagna sve boleštine koje nas mogu snaći moramo imati balansiranu, zdravu prehranu i moramo biti fizički aktivni. Pošto takav stil života zahtijeva puno truda, muke i odricanja, mnogi odustanu prije nego što su i uopće počeli, no nasreću postoje mali potezi koji imaju dugoročno, pozitivno djelovanje na ljudsko zdravlje.

Donosimo vam vodič kako biti zdrav uz minimalno truda:

Spavanjem zaštitite srce - Norveška studija pokazala je da osobe koje se ujutro bude umorne imaju 27 posto veću šansu od srčanog udara, ljudi koji se bude tokom noći imaju 30 posto veći rizik, a opasnost od zastoja srca skače na 40 posto kod pojedinca koji teško zaspu. Znanstvenici vjeruju da nesanica izaziva pojačano lučenje stresnog hormona kortizola, a on je pak povezan sa visokim krvnim tlakom i dijabetesom koji su glavni krivci kardiovaskularnih bolesti.

Bjelančevinama spriječite debljanje - Brojna istraživanja pokazala su da nas proteini drže sitima duže i od ugljikohidrata i od masnoća, a australska studija pokazala je da namirnice bogate bjelančevina smanjuju unos kalorija.

Klopajte čokoladu - Nedavna studija otkrila je da tamna čokolada, sa visokim udjelom kakaa, smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti za 37 posto, te smanjuje šansu od moždanog udara za 29 posto. Također, zbog visoke koncentracije flavanoida, snažnih antioksidansa, čokolada pozitivno utječe na cirkulaciju i pospješuje dotok krvi u mozak.

Crvenim vinom suzbijte prehladu - Aktivni sastojci iz crvenog vina, resveratrol te ostali polifenoli, usporavaju diobu bakterija i virusa u našem tijelu i tako sprječavaju prehladu ili gripu da uzme maha. Ako niste obožavatelj crvenog vina, isti blagotvorni sastojci se mogu pronaći u grožđu i kikirikiju.

Derite po začinima - Brojna istraživanja pokazala su da nam začini mogu pružiti dostojnu zaštitu od raznih bolesti, a kurkumin, snažan antioksidans iz curryja, je jedan od najjačih boraca protiv karcinoma. Kurkumin je povezan sa preventivom dijabetesa, zaštitom od Alzheimera, ublažavanjem boli od artritisa, te uništavanjem stanica raka grla i debelog crijeva.

Počastite se masažom - Istraživanje američkih znanstvenika i liječnika pokazalo je da 45-minutna masaža rezultira značajnim skokom u broju limfocita, obrambene stanice u krvi koje proizvode antitijela. Također, masaža smanjuje koncentraciju štetnih tvari koje su odgovorne za upalne procese, izazivanje alergija i astme, te hormona koji su povezani sa stresom.

Nasmiješite se - Pogled na lice voljene osobe koje krasi iskreni osmijeh u mozgu izaziva istu reakciju kao spoznaja da smo na osvojili 200 tisuća kuna. Druga studija je pokazala da ljudi koji se često smješkaju žive, u prosjeku, sedam godina duže.

03.01.2013. 19:02:00
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    milojka boskovic
    11.05.2013. 11:18
    Slazem se.ali bih dodala da je lek svih lekova zelja da budemo istinski dobri.
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh