« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 4 godine i 8 mjeseci
SREĆA

Hrana koja potiče pozitivne osjećaje

Obično tugu pokušavamo utopiti u slatkišima (neki u alkoholu), no evo što kažu nutricionisti - koja će vas hrana stvarno oraspoložiti

Losos će nam pomoći da se osjećamo sretnije
Losos će nam pomoći da se osjećamo sretnije (Arhiva)
Više o

hrana

,

osjećaji

,

pozitivni osjećaji

,

sreća

,

omega-3 kiseline

,

vitamin B

,

aminokiseline

Kad nam raspoloženje padne na nulu, ili čak ispod toga, obično se lovimo slatkiša ne bismo li u njima našli izlaz iz tuge. Neki se, doduše, love flaše, no to je definitivno pogrešan način ispiranja tuge iz nas.

No, što o slatkišima i tuzi misle nutricionisti? Ako pitate Karen Sullivan i Gill Paul, one će se ipak odlučiti za neku drugu hranu.

Ključ dobrog raspoloženja je hormon serotonin, poznat i kao hormon sreće, čiji je posao osjećaj zadovoljstva i regulacija apetita. 

Najbolje ćemo potaknuti proizvodnju serotonina konzumacijom aminokiselina koje ćemo pronaći u hrani bogatoj proteinima poput ribe ili mesa, ali i prokulica i leće. Najviše aminokiselina imaju proizvodi od konoplje, koji sadrže apsolutno sve kiseline, uključujući i devet esencijalnih koje naše tijelo ne može sintetizirati. 

Od ribe birajte onu punu omega-3 masnih kiselina koje dodatno stimuliranu proizvodnju serotonina poput haringe, bakalara ili lososa koja će uz to regulirati funkciju moždanih stanica stvaranjem dodatni veza među njima.

Uz to, opskrbite tijelo skupinom B vitamina koji, uz održavanje ravnoteže serotonina, utječu na zdravlje živčanog sustava. Najbolje ih je unijeti putem piletine, lisnatog zelenog povrća, avokada i banana. 

27.01.2014. 14:34:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh