« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 10 godina i 10 mjeseci
TRUD BEZ REZULTATA

Činite li ove pogreške dok ste na dijeti?

Pažljivo brojite svaki zalogaj, a rezultati se uopće ne vide? Možda sami režete granu na kojoj sjedite

Fotografija vijesti
Više o

dijeta

,

nezdrava hrana

,

mršavljenje

,

gubljenje kilograma

,

vitka linija

Ako se striktno pridržavate dijete kako bi istesali liniju, no kazaljka na vagi ne mrda s toliko omražene brojke, možda se nesvjesno sabotirate. U tim trenucima je neizbježna pojava i gomilanje frustracija, a to vas pak može natjerati da dignete ruke od svega.

Donosimo vam nekoliko pogrešaka koje bi se mogle skrivati iza vašeg neuspjeha:

Jedete krivu hranu - Iako je tvornička dijetalna hrana - sokovi, raznorazne čokolade, keksi - vrlo praktična, ona vam može dugoročno gledano sabotirati gubitak kilograma. Kvaka je u tome što nakon konzumacije takvih namirnica glad ne nestaje i postoji velika šansa da morate još nešto pojesti.

Ne spavate dovoljno - Manjak sna, pogotovo ako noću spavate kraće od pet ili šest sati, može usporiti metabolizam i dovesti do hormonalne neravnoteže koja ima potencijala da opstruira vaš trud. Također, nedavna studija pokazala je kako ljudi kojima manjka sna dnevno unesu 500 kalorija više od osoba koje nemaju probleme sa spavanjem.

Jedete samo salatu - Iako su salate idealna dijetalna hrana zbog svoje niske kalorične vrijednosti, one nemaju dovoljno ugljikohidrata da obuzdaju hormone gladi. To možete vrlo lako promijeniti tako što ćete svojem omiljenom povrtnom miksu dodati ili smeđu rižu ili grah.

Pretjerujete sa zdravom hranom - To što je neka hrana zdrava ne znači da možete pojesti cijeli vagon. Zamjena bijelog kruha s crnim, čipsa s orašastim plodovima te običnog ulja s maslinovim je pametna i zdrava promjena, no te namirnice nisu niskokalorične.

Jedete suviše rano - Doručaka je ekstremno važan za održavanje tjelesne težine, no ako jedete u 6 ujutro, a ostajete budni do 23 sata ili ponoći postoji ogromna vjerojatnost da ćete tokom dana ogladnjeti nekoliko puta.

Sami ste - Kao što je lakše vježbati u paru, tako je i lakše držati dijete kada imate potporu prijatelja i obitelji. Brojne studije su pokazale kako žene imaju veću šansu da uspješno skinu višak kilograma kada ih podržavaju bliske osobe.

Nema užina - Izbjegavanje sporadičnih posjeta kuhinji je velika pogreška. Naime kako bi održali metabolizam na vrhuncu performansi trebali bi jesti svakih tri sata i to u malim količinama.

Ne pijete vodu - Jedna studija pokazala je kako su volonteri koji su konzumirali dvije čaše vode prije objeda unijeli 90 kalorija manje od ostalih ispitanika. Trebamo li napominjat kako su slatki sokovi vrlo loša alternativa vodi?

24.05.2012. 19:20:36
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh