« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 4 godine i 9 mjeseci
ISPROBAJTE

Čarobna formula mršavljenja

Ako vam je omiljeni način gubljenja kilograma brojanje kalorija, to nije loše, no postoji još jedna stvar koju morate obavezno raditi

Proteini će vam pomoći
Proteini će vam pomoći (Arhiva)
Više o

kalorije

,

mršavljenje

,

proteini

,

gubljenje kilograma

,

brojanje kalorija

Gubitak kilograma obično se povezuje s količinom kalorija koje unosimo, i u tome nema ništa loše ili pogrešno, no prava se tajna krije u - proteinima, tvrde dijetetičari.

Pokazalo se da su proteini ključ uspješnog mršavljenja jer s njima na meniju sitost traje duže, mišićno tkivo se uspješno regenerira i raste razina energije, što je izuzetno važno za samopouzdanje - nema gladi, nema razmišljanja o odustajanju od dijete.

Dokazano je da je preporučeni dnevni unos proteina za prosječnu ženu otprilike 0.4 grama po kilogramu težine, a ako želite skinuti višak kilograma, unos bi trebalo povećati za otprilike 50 posto, kažu stručnjaci.

Naime, proteini će vam pomoći da zadržite mišićnu masu tijekom dijete, naročito u slučaju da je kombinirate s vježbanjem, a uz to ćete imati bolju kontrolu nad svojim apetitom i spriječiti iskakanja iz režima dijete.

Praktičnije rečeno, dnevni unos proteina trebalo bi podići na otprilike 0.54 do 0.68 grama po kilogramu težine, no jednako tako važno je i da izaberete prave proteine - trebaju biti bogati mineralima, vitaminima i ostalim važnim nutrijentima.

Preporuka je jednostavna - povećajte unos nemasnog mesa, piletine, bjelanca, ribe i orašastih plodova, a rafinirane ugljikohidrate (bijelo brašno) zamijenite integralnim žitaricama, povrćem, avokadom i maslinovim uljem.

Ukratko, kao i obično - shvatite dijetu kao mogućnost promjene načina prehrane i odaberite onaj koji vam najviše odgovara uz poštovanje osnovnih postulate zdrave prehrane, s takvim stavom problema s kilogramima više neće biti.

24.01.2017. 09:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh