Brinete li o osobnom brandingu?
Kažu da odijelo ne čini čovjeka, i to je točno, ali ipak u svijetu gdje smo društveno integrirana jedinka bitno ja kakav prvi dojam ostavljamo ...
Osobni branding je nešto što se ponekad u nekim krugovima poistovjećuje sa ljudima prevelikoga ega ili kako to još znaju zvari ljudima koji rade ego marketing. To je naime u potpunosti krivi pristup, a osobno brandiranje je nešto što je svakom džentlmenu prijeko potrebno.
Ne radi se samo o poslovnim uspjesima, radi se ovdje i o životnom stilu, osobnom životu. Imajmo na umu da je u osobnom brandingu moguće otići i korak predaleko.
Evo nekoliko savjeta o osobnom brandingu koje proučavam za sebe jer sam došao do spoznaje da nekako nisam dovoljno zadovoljan s ovime što predstavljam, nedostaje mi ono nešto.
Definiranje ciljeva
Prvo i osnovno moramo si definirati ciljeve prema kojima želimo ići. Koji nam je cilj u životu, odnosno pokušajmo si vizualizirati samoga sebe u slijedećih 10 ili 20 godina. Radimo li marketing onda moramo razmišljati o našim prodajnim i pregovaračkim vještinama. Planiramo li biti TV voditelj, novinar, osoba pred kamerama, onda uz spomenute vještine moramo razmišljati o izgledu, stilu, stoga jedna od investicija nam mora biti ona u osobnog stilistu.
Izgled, prva impresija
Kažu da odijelo ne čini čovjeka, i to je točno, ali ipak u svijetu gdje smo društveno integrirana jedinka bitno ja kakav prvi dojam ostavljamo. Ako idemo na poslovni sastanak onda svakako moramo imati poslovni look, odijelo, kravata ili nešto elegantnije. Isto tako i takozvani casual look mora odašiljati poruke koje šaljemo jer nikad ne znamo kad ćemo naići na neku poslovnu priliku.
Sve tajne osobnog brandinga pročitajte na portalu Gentleman.hr
Novi komentar