« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 5 godina i 9 mjeseci
ZBOGOM KILOGRAMI

10 naboljih ubojica kalorija

Hrana koju bi trebali što više jesti, odluke koje bi trebali donositi i aktivnosti kojima bi se trebali baviti

10 ubojica kalorija
10 ubojica kalorija (Shutterstock)
Više o

dijeta

,

kalorije

,

mršavljenje

,

alge

,

jabuke

,

grejp

,

vitkost

,

aminokiseline

,

sagorijevanje kalorija

,

trošenje kalorija

,

Protokol

,

Play

Put do savršene linije obložen je kamenjem. Niti jedna dijeta ne garantira dugotrajnu vitkost, a napadaji gladi i želja za slatkim ne nestaju ni uz najveći trud. Ubojice kalorija imaju pozitivan učinak na mršavljenje ili zadržavanje tjelesne težine pa bi ih trebalo jesti/raditi što češće.

Alge
Najbolje su zelene alge kao prilog povrću. Sadrže vitamine C i B te vlakna koja daju osjećaj sitosti. Tijelo opskrbljuju s jodom koji se izravno obračunava s kalorijama. Vitamin B ima važnu ulogu za metabolizam.

Jabuke
Osim vitamina C, sadrže lako probavljive ugljikohidrate i pektin koji potiče probavu i pomaže u snižavanju razine kolesterola.

Gorka dinja
Danas se uglavnom koristi za tretman dijabetesa. Prema istraživanjima u tijelu aktivira lučenje hormona koji se stvara u masnom tkivu i koji zajedno s drugim hormonima utječe na regulaciju osjećaja gladi i sitosti.

Kolin
Tijelo uglavnom samostalno proizvodi onoliko kolina koliko treba, a dodatno se unosi konzumacijom jaja i soje. Ubraja se među tvari koje razgrađuju masti i na taj način ubrzava proces mršavljenja.

Krom
Jedan od najvažnijih elemenata u tragovima kojim bi tijelo trebalo biti redovito dobro opskrbljeno. Manjak kroma uzrokuje poremećaj utilizacije glukoze.

Preskakanje večere
Utječe na hormonalnu ravnotežu i potiče razgradnju masnog tkiva. Bez večere luči se veća količina hormona rasta, a pozitivan učinak javlja se i ako večeru preskočite samo dva puta tjedno.

Aminokiseline
Triptofan, fenilalanin, leucin, lizin, valina, treonin, metionin i izoleucin ključne su aminokiseline koje se u tijelo unose hranom. Sadržane su u ribi (posebno tuna), lješnjacima, mesu, riži, grahu, mlijeku, jajima i krumpirima.

Sport
Bilo koji oblik tjelesne aktivnosti bolji je za duh i tijelo od sjedenja i ležanja.

Korištenje mozga
Koncentrirani rad je naporan za moždane stanice, ali i za cijelo tijelo pa potiče trošenje kalorija.

Grejp
Topi masti, a najveći učinak se postiže kod konzumacije grejpa koji još nije potpuno sazrio. Dovodi do bolje prokrvljenosti i igra veliku ulogu u smanjenju tjelesne težine.

02.03.2015. 11:28:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh