« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 mjesec i 22 dana
EH, DA... :)

Zdrava hrana koja deblja

Znate da je zdravo i da to trebate konzumirati, pa onda prilično nekritički natrpate tanjur i navalite kao da nema sutra...

Zdrave, ali pune kalorija i šećera
Zdrave, ali pune kalorija i šećera (Arhiva)
Više o

zdrava hrana

,

kalorije

,

debljanje

Zdrava hrana ponekad nas ponese, priznajte - znate da je zdravo i da to trebate konzumirati, pa onda prilično nekritički natrpate tanjur i navalite kao da nema sutra... što će, u konačnici, donijeti neočekivani višak kilograma

Stoga, evo namirnica s kojima treba oprezno:

Chia sjemenke - nema gdje ih nema, od posutih po jelima do ubačenih u smoothieje, jogurte i pudinge. Istina je da se doista radi o superhrani koja čini čuda za probavu i svakako bismo ju trebali uključiti u prehranu. Međutim, jedna žličica sjemenki sadrži 70 kalorija pa tako postaje vrlo jednostavno obrok 'prezasititi' kalorijama. 

Grožđice - mogu biti odličan dodatak jogurtu ili posnom siru kad se zaželimo nečeg slatkog, a zdravog. Međutim, s njima je posebno važno ne pretjerati jer i male porcije sadrže puno kalorija. Primjerice, šalica grožđica sadrži oko 400 kalorija. Bogate su šećerom pa pripazite na unos. 

Integralni kruh - nemojte se zavaravati etiketom kruha od cjelovitog zrna. U većini slučajeva, takav kruh dolazi u obliku tosta, a ima jednaki broj kalorija (ili čak više) od običnog bijelog kruha. Pazite gdje nabavljate cjeloviti kruh jer se ponekad u takve proizvode dodaje šećer ili fruktozni sirup kako se ne bi izgubio okus. 

Kvinoja - odličan izvor proteina, lako se kombinira i sjajna je za one koji održavaju zdravi način prehrane. Međutim, mnogi ljudi koji krenu na režim mršavljenja misle da je kvinoja dobar izbor za ručak svaki dan. No, jedna mala porcija sadrži 222 kalorije. Uz nekoliko dodataka može postati izrazito visokokalorično jelo. Kvinoju konzumirajte, ali s mjerom. 

Maslac od kikirikija - često se nalazi na meniju zdrave prehrane. Pomaže u izgradnji mišića, sagorijeva masti pa čak smanjuje rizik od pojave bolesti krvožičnog sustava. No, ove se beneficije pojavljuju samo ako u maslacu uživamo u malim količinama. Dvije velike žlice sadrže oko 250 kalorija i jednaku količinu masti kao Snickers. 

Rižini keksi - možda su i najčešći snack za kojim posegnemo kad pokušavamo izgubiti kilograme. No, nemojte misliti da ste tako odabrali zdravu i nutritivnu namirnicu. Iako mogu biti dobri za prekinuti glad, rižini keksi zapravo su prazne kalorije. Štoviše, ovisi o vrsti, mogu i značajno utjecati na razine šećera u krvi.

02.04.2019. 13:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh