« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 7 godina i 3 mjeseca
NIJE FLOSKULA

Zaboravite glupe dijete: Mršavljenje bez osjećaja gladi

Osim ukoliko se niste baš potpuno zapustili tijekom zime i odbacili apsolutno sve zdrave navike, treba vam svega nekoliko ciljanih korekcija u prehrani kako biste uspjeli u svom naumu

Fotografija vijesti
Više o

dijeta

,

mršavljenje

,

kako smršaviti

,

gubitak kilograma

,

vitka linija

Nije nikakva tajna da dijete uglavnom nisu nimalo zabavne. Ipak, ukoliko ste poput većine, i vi ste iz ove duge zime koja je konačno iza nas iza nas izašli s kojim kilogramom viška te biste ih se vrlo rado riješili prije sezone kupaćih kostima.

Ono što većina ljudi koji pokušavaju smršaviti ne razumije jest da gubitak pet ili deset kilograma nije ni blizu toliki bauk kakvim se predstavlja te ne zahtijeva kojekakve naporne rigorozne dijete. Osim ukoliko se niste baš potpuno zapustili tijekom zime i odbacili apsolutno sve zdrave navike, treba vam svega nekoliko ciljanih korekcija u prehrani kako biste uspjeli u svom naumu.

Dijeta koja to nije

Američka Akademija za nutricionizam tvrdi kako nipošto ne biste smjeli mršaviti brže od pola kilograma tjedno, za što ćete prosječno trebati „uštedjeti" oko 3500 kalorija. Budući da je sedam dana u tjednu, to znači da svaki dan trebate jesti svega 500 kalorija manje od one standardne količine kako biste do ljeta pouzdano izgubili višak kilograma.

Najbolje od svega jest što su korekcije koje morate napraviti u svom načinu prehrane doista minimalne. Donosimo vam nekoliko taktika i ideja da sagorite 50, 100 ili 200 kalorija, a vama ostavljamo da ih iskombinirate po vlastitoj želji i preferencijama. Dokle se god ukupni zbroj „ušteđenih" kalorija bude kretao oko 500, vaš cilj je ispunjen.

50 kalorija

Pojedite jednu krišku tosta umjesto dvije ili pojedite sendvič bez gornje kriške.

Pomiješajte omiljeni juice s običnom ili mineralnom vodom do polovice čaše

Umjesto šalice punomasnog mlijeka, popijte šalicu mlijeka s niskim udjelom masti

Pojedite šaku pereca umjesto šake čipsa

Ne stavljajte sir u sendvič

Zamijenite majonezu senfom

Pojedite pureći odrezak umjesto goveđeg

Preskočite grickanje jednog čokolanog keksa

Stojte ili lagano hodajte dok pričate na telefon umjesto da sjedite

Gurajte dječja kolica 15 minuta

Pokosite travu ispred kuće

Popnite se stepenicama umjesto liftom

Masirajte partnera ili partnericu 10 minuta

100 kalorija

Pojedite jabuku ili narančnu umjesto čaše jabučnog ili narančinog soka

Pojedite jedno umjesto dva tvrdo kuhana jaja

Stavite jednu žlicu margarina na kruh umjesto dvije

Pojedite limenku tunjevine u salamuri umjesto u ulju

Provozajte se na biciklu laganim tempom 45 minuta

Zamijenite kukuruzno pecivo onim od tamnog brašna

Pojedite običnu pizzu sa sirom umjesto one sa salamom ili kobasicom

Otiđite u shopping sat vremena

Pojedite tanjur bistre juhe umjesto one kremaste

Šećite psa 25 minuta

Pojedite pola šalice riže ili tjestenine manje

Pojedite pečeni umjesto prženog krumpira

Odaberite dio piletine bez kožice

Pojedite šaku voća umjesto slatkiša

Preskočite čašu vina ili piva

Odaberite pivo ili vino umjesto koktela

Igrajte se s djecom 30 minuta

200 kalorija

Pojedite dvije palačinke s prirodnom marmeladom umjesto čokolanim namazom

Preskočite kruh i maslac u restoranu

Parkirajte na kilometar udaljenosti od posla i hodajte (tamo i nazad)

Preskočite desert

Ručno operite svoj automobil

Preskočite piće

Joggirajte 30 minuta

Ponesite vrećicu kokica ispečenih na vrućem zraku sa sobom u kino

Popijte espresso umjesto velike kave s mlijekom i šećerom

Nikad ne jedite više od onoga što ste prvotno stavili na tanjur

Pojedite sorbet umjesto sladoleda

Plešite 30 minuta

Kuglajte sat vremena

Čistite kuću ili vrt 45 minuta

20.04.2012. 10:56:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh