« Putovanja
objavljeno prije 15 godina i 5 mjeseci
Tko ima - ima

Za bogate turiste nema krize

Dok jedni stežu remen i skraćuju ljetovanje kako bi preživjeli preostalih 11 mjeseci, svi oni koje recesija nije zahvatila uživaju u miru i luksuzu najskupljih svjetskih hotela.

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Sangri-La hotel Tokyo)
Više o

bogataši

,

luksuzni hoteli

,

luksuzni apartmani

Upravo su vlasnici istih ponosno objavili da ih globalna ekonomska kriza nije dotaknula te da za svoje luksuzne apartmane bez problema mogu tražiti i 45.600 eura po noćenju, što je 10% više nego lani.

Osnivač marke Hip Hotels, Herbert Ypma, smatra da bogate slojeve društva recesija nije ni okrznula: „Luksuzni hoteli imaju bolju popunjenost jer su bogataši posljednjih godina promijenili svoj životni stil i sada imaju daleko više slobodnog vremena nego prije. Novac im nikada nije bio upitan."

Posebno izdanje magazina Financial News, Wealth Bulletin, u velikom istraživanju provedenom u prvih šest mjeseci 2009., izabralo je 5 najskupljih penthousea na svijetu:

Ženeva, Royal Penthouse Suite, President Wilson Hotel - 65,000$/noćenje - luksuzno opremljen apartman koji zauzima cijeli jedan kat u hotelu, do njega vodi privatno dizalo, ima šest kupaonica i četiri spavaće sobe s pogledom na Ženevu i Mont Blanc.

New York, Ty Warner Penthouse, Four Seasons Hotel - 35,000$/noćenje - zidovi u svih devet soba ukrašeni su s nekoliko perla, apartman ima izlaz na privatno dvorište uređeno u Zen stilu te vlastiti spa&wellness centar.

Sardinija, The Presidential Suite, Hotel Cala di Volpe - 34,000$/noćenje - sobe su raspoređene na više etaža, na krovu se nalazi poluzatvoreni bazen, a u jednoj od prostorija smješten je privatni vinski podrum

Rim, Villa La Cupola Suite, Westin Excelsior - 31,000$/noćenje - pravi rimski hotel s kupolom, Jacuzzijem, ukrašen freskama i prozorima koje prepričavaju poznate mitove.

Tokijo, The Presidential Suite, Ritz-Carlton - 25,000$/noćenje - nalazi se na najvišem katu najviše građevine u Tokiju i ima jedinstveni pogled na planinu Fuji s jedne i grad s druge strane. U hotelu se također poslužuje 18.000 dolara vrijedan „Diamonds Are Forever" Martini koji se servira s jednokaratnim dijamantom marke Bulgari.

31.08.2009. 13:20:14
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    Ferienwohnungen
    03.12.2011. 19:18
    Bogati turisti su počeli dolaziti i u Hrvatsku :)
  2. avatar
    Počeli su dolaziti ali jako slabo troše novac! Treba ih poticati za večom ponudom turističkih usluga...
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh