« Hi-tech
objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec
LUDILO

VR platforma tvrtke NVIDIA ide dalje

GameWorks VR i Designworks VR razvojni paketi su od danas dostupni i uključuju Multi-Res Shading tehnologiju kako bi povećali performanse do 50%

GameWorks VR omogućuje mala čuda
GameWorks VR omogućuje mala čuda (NVIDIA)
Više o

GameWorks VR

,

NVIDIA

Od istraživanja Everesta iz udobnosti doma do dizajniranja sljedećeg automobila ili aviona, gledanja sportskog događaja iz perspektive trenera ili igrača, virtualna stvarnost obećava veliku promjenu u načinu kako doživljavamo svakodnevni život.

Pored toga VR je također i veliki izazov, pogotovo kada znamo da pravi VR zahtijeva sedam puta više grafičke performanse u usporedbi sa standardnim 3D aplikacijama i igrama.

Kako bi se riješio ovaj problem NVIDIA je danas objavila verziju 1.0 dva moćna razvojna paketa (SDK) pod imenima NVIDIA GameWorks TM VR i NVIDIA Designworks TM VR.

Pri korištenju s vodećim GPU-ovima tvrtke kao što su GeForce® i Quadro® ovi SDK-ovi omogućuju developerima da iskoriste alate koji su potrebni kako bi stvorili nevjerojatna VR iskustva, povećali performanse, umanjili kašnjenje, povećali kompatibilnost s hardverom i ubrzali video prijenose od 360 stupnjeva.

Oba razvojna paketa imaju veliki broj API-ja, knjižnica i tehnologija kao što je NVIDIA Multi-Res Shading Technology2 namijenjenih developerima koji se fokusiraju kako na VR naočale tako i na aplikacije. Multi-Res Shading tehnologija je po prvi put dostupna i u pitanju je inovativna rendering tehnika koja uvećava performanse u nekim slučajevima do čak 50 posto dok održava istu kvalitetu slike.

1.0 SDK također ima podršku za Windows 10.

GameWorks VR

Za developere igara i aplikacija GameWorks VR SDK uključuje slijedeće tehnologije:

· Multi-Res Shading- inovativna VR rendering tehnika u kojoj se svaki dio slike renderira u rezoluciji koja je najbolji izbor za gustoću piksela svinute slike koju zahtijevaju VR naočale. Koristeći NVIDIA Maxwell TM arhitekturu i multi-projection mogućnost renderinga više točaka pogleda u jednom prijelazu omogućuje veliko uvećanje performanse.

· VR SLI- omogućuje povećanje performansi u VR aplikacijama tako što se više GPU-ova može dodijeliti jednom oku kako bi se dramatično ubrzao stereo rendering.

GameWorks VR se već integrirao u vodeće engine igara. Tvrtka Epic Games je objavila podršku za GameWorks VR Multi-res Shading i VR SLI mogućnosti u nadolazećoj verziji popularnog Unreal Engine 43.

GameWorks VR također nudi specifične mogućnosti za developere VR naočala kao što su:

· Context Priority- nudi kontrolu GPU prioriteta kako bi se omogućile tehnike kao što je asynchronous time warp koji umanjuje kašnjenje i brzo podešava sliku kako igrači pomiču glavu bez potrebe za renderiranje nove slike.

· Direct Mode- tretira VR naočale kao HUD-ove koji su dostupni samo VR aplikacijama a ne kao standardne Windows monitore, omogućavajući tako bolju plug and play podršku i veću kompatibilnost za VR naočale.

· Front Buffer Rendering- omogućuje GPU renderiranje izravno u prednjem međuspremniku kako bi se umanjilo kašnjenje

Designworks VR

Za developere profesionalnih VR aplikacija u industrijama kao što su proizvodnja, mediji, filmska, naftna i medicina. NVIDIA Designworks VR je zasnovan na GameWorks VR SDK jezgri uz dodatne alate kao što su:

· Warp and Blend- novi API koji omogućuje geometrijske popravke koje su neovisne od aplikacije i ažuriranja intenziteta na razini cijelog desktopa kako bi se kreirala savršena VR CAVE iskustva bez dodatnog kašnjenja.

· Synchronization- tehnike koje sprječavaju pucanje i pogrešno pozicioniranje slike pri kreiranju velikog desktopa koji pokreće više GPU-ova ili klastera. Tehnologije kao što su Frame Lock, Stereo Lock, Swap Groups i Swap Barriers su tu kako bi pomogle developerima pri kreiranju savršenih VR CAVE i klaster okruženja.

· GPU Affinity- omogućuje dramatično povećanje performansi raspoređivanjem poslova na više GPU-ova.

· Direct for Video- omogućuje VR i AR okruženja poput HUB-ova, CAVE displeja i klaster rješenja. 

20.11.2015. 19:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh