Metro-portal.hr

objavljeno 20.11.2015. 19:01:00
LUDILO

VR platforma tvrtke NVIDIA ide dalje

GameWorks VR i Designworks VR razvojni paketi su od danas dostupni i uključuju Multi-Res Shading tehnologiju kako bi povećali performanse do 50%

GameWorks VR omogućuje mala čuda
GameWorks VR omogućuje mala čuda (NVIDIA)

Od istraživanja Everesta iz udobnosti doma do dizajniranja sljedećeg automobila ili aviona, gledanja sportskog događaja iz perspektive trenera ili igrača, virtualna stvarnost obećava veliku promjenu u načinu kako doživljavamo svakodnevni život.

Pored toga VR je također i veliki izazov, pogotovo kada znamo da pravi VR zahtijeva sedam puta više grafičke performanse u usporedbi sa standardnim 3D aplikacijama i igrama.

Kako bi se riješio ovaj problem NVIDIA je danas objavila verziju 1.0 dva moćna razvojna paketa (SDK) pod imenima NVIDIA GameWorks TM VR i NVIDIA Designworks TM VR.

Pri korištenju s vodećim GPU-ovima tvrtke kao što su GeForce® i Quadro® ovi SDK-ovi omogućuju developerima da iskoriste alate koji su potrebni kako bi stvorili nevjerojatna VR iskustva, povećali performanse, umanjili kašnjenje, povećali kompatibilnost s hardverom i ubrzali video prijenose od 360 stupnjeva.

Oba razvojna paketa imaju veliki broj API-ja, knjižnica i tehnologija kao što je NVIDIA Multi-Res Shading Technology2 namijenjenih developerima koji se fokusiraju kako na VR naočale tako i na aplikacije. Multi-Res Shading tehnologija je po prvi put dostupna i u pitanju je inovativna rendering tehnika koja uvećava performanse u nekim slučajevima do čak 50 posto dok održava istu kvalitetu slike.

1.0 SDK također ima podršku za Windows 10.

GameWorks VR

Za developere igara i aplikacija GameWorks VR SDK uključuje slijedeće tehnologije:

· Multi-Res Shading- inovativna VR rendering tehnika u kojoj se svaki dio slike renderira u rezoluciji koja je najbolji izbor za gustoću piksela svinute slike koju zahtijevaju VR naočale. Koristeći NVIDIA Maxwell TM arhitekturu i multi-projection mogućnost renderinga više točaka pogleda u jednom prijelazu omogućuje veliko uvećanje performanse.

· VR SLI- omogućuje povećanje performansi u VR aplikacijama tako što se više GPU-ova može dodijeliti jednom oku kako bi se dramatično ubrzao stereo rendering.

GameWorks VR se već integrirao u vodeće engine igara. Tvrtka Epic Games je objavila podršku za GameWorks VR Multi-res Shading i VR SLI mogućnosti u nadolazećoj verziji popularnog Unreal Engine 43.

GameWorks VR također nudi specifične mogućnosti za developere VR naočala kao što su:

· Context Priority- nudi kontrolu GPU prioriteta kako bi se omogućile tehnike kao što je asynchronous time warp koji umanjuje kašnjenje i brzo podešava sliku kako igrači pomiču glavu bez potrebe za renderiranje nove slike.

· Direct Mode- tretira VR naočale kao HUD-ove koji su dostupni samo VR aplikacijama a ne kao standardne Windows monitore, omogućavajući tako bolju plug and play podršku i veću kompatibilnost za VR naočale.

· Front Buffer Rendering- omogućuje GPU renderiranje izravno u prednjem međuspremniku kako bi se umanjilo kašnjenje

Designworks VR

Za developere profesionalnih VR aplikacija u industrijama kao što su proizvodnja, mediji, filmska, naftna i medicina. NVIDIA Designworks VR je zasnovan na GameWorks VR SDK jezgri uz dodatne alate kao što su:

· Warp and Blend- novi API koji omogućuje geometrijske popravke koje su neovisne od aplikacije i ažuriranja intenziteta na razini cijelog desktopa kako bi se kreirala savršena VR CAVE iskustva bez dodatnog kašnjenja.

· Synchronization- tehnike koje sprječavaju pucanje i pogrešno pozicioniranje slike pri kreiranju velikog desktopa koji pokreće više GPU-ova ili klastera. Tehnologije kao što su Frame Lock, Stereo Lock, Swap Groups i Swap Barriers su tu kako bi pomogle developerima pri kreiranju savršenih VR CAVE i klaster okruženja.

· GPU Affinity- omogućuje dramatično povećanje performansi raspoređivanjem poslova na više GPU-ova.

· Direct for Video- omogućuje VR i AR okruženja poput HUB-ova, CAVE displeja i klaster rješenja. 

20.11.2015. 19:01:00
http://metro-portal.hr/vr-platoforma-tvrtke-nvidia-ide-dalje/95096/