« Žene
objavljeno prije 5 godina
HE HE

Vodič protiv mamurluka za žene

Kako žene drugačije podnose alkohol od muškaraca, preciznije, puno lošije, evo nekoliko dobrih savjeta

OK, za ovo nemamo lijeka, ali za ostalo da :)
OK, za ovo nemamo lijeka, ali za ostalo da :) (Arhiva)
Više o

žene

,

alkohol

,

mamurluk

,

liječenje mamurluka

Žensko tijelo podnosi alkohol drugačije od muškog, pokazalo je nedavno istraživanje, a da bi stvar za žene bila gora, podnose ga lošije od muškaraca. 

Stoga, evo nekoliko savjeta koji vam mogu pomoći da se subotnji izlazak ne pretvori u totalnu blamažu s nevjerojatnim mamurlukom u nedjelju ujutro. Dakle, za početak, prije izlaska se morate malo "podložiti", ali ne pićem nego hranom. Sendvič na integralnom kruhu i čaša mlijeka opremit će vaše tijelo složenim ugljikohidratima i masnoćama koje će se uspješnije nositi s alkoholom. 

Zapravo, cijela priča počinje u vrijeme ručka, jer su tada hormoni na najvišoj razini u ženskom tijelu, pa alkohol prebrzo ulazi u krv i jetra ga jednostavno ne stigne dovoljno brzo preraditi. Ako već mislite piti, neka to bude između 19 i 20 sati, tada je razina hormona najniža. 

Tijekom izlaska preporučuje se konzumacija pića s ledom, jer ćete ga sporije piti zbog hladnoće, a usput ćete se i dodatno hidratizirati ledom, jer je poznato da alkohol izaziva dehidraciju, koja je i glavni uzrok mamurluka.

Također, izbjegavajte mjehuriće - gazirana alkoholna pića ili šampanjce koji se lakše ispijaju zbog okusa, ali puno brže ulaze u krv. 

Ne bi bilo loše niti da ste u barem dobroj, ako već ne u odličnoj, tjelesnoj kondicije, jer će mišićavi puno bolje i lakše probaviti alkohol od onih koji imaju više masti. Ubrzajte metabolizam vježbanjem joge prije izlaska i večer bi mogla proteći mirno, unatoč alkoholu.

Ako sve ovo niste poslušali, kad se ujutro probudite s glavom većom za tri broja, unesite što više vode da ispere alkohol iz vas, ponovno pročitajte ovaj članak i nemojte ponoviti iste greške. 

30.11.2013. 20:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh