STRAŠNO

Primati na rubu izumiranja

objavljeno prije 7 godina i 4 mjeseca

Oko 60 posto od više od 500 vrsta primata pred istrebljenjem je, a brojnost 75 posto primata je u opadanju', rezultati su studije objavljeni u stručnome časopisu 'Science… više »

Neobična pojava u atmosferi Venere

objavljeno prije 7 godina i 4 mjeseca

Neobičnu formaciju u atmosferi Venere otkrili su znanstvenici sa Sveučilišta u Tokiju - u gornjoj atmosferi Venere, na oko 10.000 kilometara, proširio se stojni val. On je… više »

BRAVO

SpaceX uspješno lansirao novi Falcon

objavljeno prije 7 godina i 4 mjeseca

SpaceX ide dalje i ne mogu ih pokolebati neuspjesi poput katastrofalne eksplozije koja se dogodila u rujnu 2016. godine prilikom polijetanja. Nova raketa Falcon kompanije SpaceX lansirana je… više »

STVARNO?

Rusija i SAD zajedno prema Veneri?

objavljeno prije 7 godina i 4 mjeseca

Znanstvenici NASA-e i Roscosmosa razmatraju mogućnost zajedničkog projekta Venera-D - izradu novog svemirskog broda kojim bi se osvojila Venera. Međutim, interes za… više »

SRETAN ROĐENDAN!

Najveći misterij univerzuma: žene!

objavljeno prije 7 godina i 4 mjeseca

Stephen Hawking slavi 75. rođendan, čime je liječnicima dokazao da su se prevarili i da je dostigao dob koju mu medicina nije prognozirala. Karijera tog fizičara je, naime, započela jednom… više »

FASCINANTNO

Imenovan novi organ u ljudskom tijelu

objavljeno prije 7 godina i 4 mjeseca

Ljudska anatomija predmet je zanimanja znanstvenika od pamtivijeka i zvuči gotovo nevjerojatno da je jedan, ne baš tako malen, organ potvrđen i imenovan tek ovih dana, no stvarno je… više »

HALO, IMA KOGA?

Novi pokušaj kontaktiranja izvanzemaljaca

objavljeno prije 7 godina i 4 mjeseca

Nakon godina osluškivanja hoćemo li dobiti poruku iz svemira, grupa znanstvenika sada želi odaslati poruku izvanzemaljcima. Organizacija METI iz San Francisca želi, do kraja… više »

AVATAR - detektor laži za aerodrome

objavljeno prije 7 godina i 4 mjeseca

Kanada je započela s testiranjem robotskog kioska AVATAR, točnije, Automated Virtual Agent for Truth Assessment in Real Time. Taj bi kiosk trebao poslužiti u pomaganju agentima… više »

NASA i čuda svemira za Božić

NASA-ina misija je, između ostalog, istražiti najdublje kutke galaksija, a ovaj put je čestitala Božić prekrasnim prizorima svemira koje inače nemamo prilike vidjeti. 'Svemirska zimska zemlja… više »

PRIMJEDBE

EU fondovi ne mogu zamijeniti redovno financiranje znanosti

EU fondovi mogu biti samo odlična dopuna financiranju znanosti, no ne i jedini izvor ozbiljnih prihoda, jedan je od zaključaka okrugloga stola održana u ponedjeljak u organizaciji Nezavisnoga… više »

Otkrivena zvijezda koja jede svoju djecu - planete

Istraživanje je objavljeno u časopisu "Astronomy and Astrophysics". Ističe se da je riječ o zvezdi HIP 68468 za koju se pretpostavlja da je stara šest milijardi godina. "To ne znači da… više »

WTF?!

Zemlja se ne može obraniti od asteroida i meteora

NASA je priopćila kako je Zemlja prepuštena na milost i nemislot nebeskim tijelima koje krenu u smjeru naše plave planete. Stručnjaci su pojasnili kako kometi i asterodi… više »

Pogled na Zemlju s Mjeseca
25. SAT

Zemlja se vrti sve sporije

Zemlja polako usporava svoju rotaciju što se odražava na duljinu dana, ustanovili su znanstvenici. Usporedili su događaje od 720 godina prije Krista sve do 2015. godine kako bi… više »

BRAVo

Žene astronauti su napokon postigle ravnopravnost

Trebalo je čak 38 godina od prve regrutacije putnika za svemir i ova generacija neće biti upamćena samo po tome. Christina Hammock Koch, Nicole Aunapu Mann, Anne McClain i Jessica… više »

LOOL

Space poop challenge - zaradite lovu!

Obavljanje velike nužde u svemiru nije baš jednostavno, ali je neophodno potrebno za preživljavanje posade, zbog čega je NASA pozvala izumitelje diljem svijeta da ponude inovativne… više »