Dobrodošli na Metro-portal.hr! Prijavite se ili registrirajte
« Zdravlje
Pošalji prijatelju »
nužno
nužno
nužno
print verzija komentiraj
SLATKI SOKOVI

Bezalkoholna pića povećavaju rizik od raka za 87%

Rak žlijezde slinovnice je vrlo rijedak ali je trajno izlječiv u samo 5% slučajeva
Fotografija vijesti
Shutterstock

Osobe koje redovito ispijaju bezalkoholna pića, bilo da je riječ o ledenom čaju ili coli, izlažu se velikoj opasnosti oboljenja od raka žlijezde slinovnice, pokazala je studija provedena na 60.000 muškaraca i žena u razdoblju od 14 godina.

Ispitanici koji su tjedno dva ili više puta uživali u bezalkoholnom, slatkom piću imali su veći rizik od raka za čak 87%, objavljeno je u znanstvenom časopisu "Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention".

Profesor Mark Pereira koji je na Sveučilištu Minnesota vodio istraživanje rekao je; "Visoka razina šećera u tim sokovima dovodi do povišenja razine inzulina u organizmu. Vjerujemo da upravo to dovodi do razvoja stanica raka."

Naglasio je da prirodni voćni sokovi ne predstavljaju opasnost. Rak žlijezde slinovnice je vrlo rijedak ali je izlječiv u samo 5% slučajeva.

Tagovi: bezalkoholna pića, sokovi, rak žlijezde slinovnice
Datum objave: 09. veljača 2010.
RSS komentara Dodaj komentar
nužno
nužno