« Hi-tech
objavljeno prije 1 mjesec i 28 dana
NAVALA

Viber zabilježio 4x više poziva tijekom pandemije

Sve više korisnika tijekom pandemije COVID-19 okreće se komunikaciji putem vodeće svjetske messaging aplikacije

Gužva je sve veća
Gužva je sve veća (Viber)
Više o

Viber

,

Rakuten

Rakuten Viber, jedna od najvećih svjetskih komunikacijskih platformi, povećala je kapacitete svojih primarnih usluga i pokrenula brojne inicijative kako bi potaknula zajedništvo i pozitivan stav kod svojih korisnika tijekom globalne pandemije COVID-19. Rezultat je bitno povećanje u korištenju aplikacije diljem svijeta.

Tijekom posljednjih nekoliko tjedana primijećeno je povećanje aktivnosti korisnika na svim servisima platforme. Najpopularnije usluge trenutno su s polja komunikacije - točnije grupne poruke i pozivi.

Broj poslanih grupnih poruka povećao se za 134 %, a broj grupnih poziva koje je primio prosječni korisnik Vibera u posljednja dva tjedna povećao se za 370 %. Community interakcija veća je za 78 %, za što su zaslužne i inicijative poput redovitih Washington Post vijesti i angažmana prema većoj dostupnosti važnih informacija o sigurnosnim procedurama, usmjerenih na Viberovu bazu korisnika tijekom perioda izolacije.

Od početka pandemije:

  • broj dnevno aktivnih korisnika Vibera tijekom ožujka povećao se za 18 %

  • dnevni broj novoregistriranih korisnika porastao je za 25 %

  • ljudi sve duže razgovaraju - trajanje poziva povećalo se za 35 %

  • korisnici šalju 75 % više videa.

"Tijekom ovih izazovnih vremena prilagođavamo se i pomažemo prijateljima i obiteljima, učenicima i učiteljima, zaposlenicima i partnerima ostati u neometanom kontaktu. Korisnici se oslanjaju na nas i nastavit ćemo unaprjeđivati njihovo iskustvo s platformom uz pružanje slobodne i sigurne komunikacije za sve," izjavio je izvršni direktor Rakuten Vibera, Djamel Agaoua.

U aplikaciji je došlo do sljedećih promjena:

  1. Broj sudionika u glasovnim pozivima putem Vibera povećao se s 5 na sve do 20 osoba;
  2. Kako bi proširio informacije o važnosti aktualnih zdravstvenih mjera, Viber je poslao poruke s higijenskim uputama WHO-a prema nekoliko milijuna ljudi, na 22 jezika;
  3. U nastojanju da ljudima pomogne razlučiti istinu od zabluda o koronavirusu, Viber je predstavio službenog WHO bota, dok s Unicef U-Reports radi na pružanju vijesti i informacija o koronavirusu u realnom vremenu i na mnoštvu jezika;
  4. U svrhu što boljeg širenja službenih informacija o COVID-19, Viber je u 12 zemalja, zajedno s nadležnim vlastima, predstavio službene communityje putem kojih korisnici mogu primati službene i pouzdane informacije o pandemiji i mjerama predostrožnosti;
  5. Predstavljena je i nova "ostani doma" sticker kampanja kojom se ljude nastoji zabaviti kako bi lakše izdržali izolaciju.
07.04.2020. 16:28:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh