Metro-portal.hr

objavljeno 07.04.2020. 16:28:00
NAVALA

Viber zabilježio 4x više poziva tijekom pandemije

Sve više korisnika tijekom pandemije COVID-19 okreće se komunikaciji putem vodeće svjetske messaging aplikacije

Gužva je sve veća
Gužva je sve veća (Viber)

Rakuten Viber, jedna od najvećih svjetskih komunikacijskih platformi, povećala je kapacitete svojih primarnih usluga i pokrenula brojne inicijative kako bi potaknula zajedništvo i pozitivan stav kod svojih korisnika tijekom globalne pandemije COVID-19. Rezultat je bitno povećanje u korištenju aplikacije diljem svijeta.

Tijekom posljednjih nekoliko tjedana primijećeno je povećanje aktivnosti korisnika na svim servisima platforme. Najpopularnije usluge trenutno su s polja komunikacije - točnije grupne poruke i pozivi.

Broj poslanih grupnih poruka povećao se za 134 %, a broj grupnih poziva koje je primio prosječni korisnik Vibera u posljednja dva tjedna povećao se za 370 %. Community interakcija veća je za 78 %, za što su zaslužne i inicijative poput redovitih Washington Post vijesti i angažmana prema većoj dostupnosti važnih informacija o sigurnosnim procedurama, usmjerenih na Viberovu bazu korisnika tijekom perioda izolacije.

Od početka pandemije:

  • broj dnevno aktivnih korisnika Vibera tijekom ožujka povećao se za 18 %

  • dnevni broj novoregistriranih korisnika porastao je za 25 %

  • ljudi sve duže razgovaraju - trajanje poziva povećalo se za 35 %

  • korisnici šalju 75 % više videa.

"Tijekom ovih izazovnih vremena prilagođavamo se i pomažemo prijateljima i obiteljima, učenicima i učiteljima, zaposlenicima i partnerima ostati u neometanom kontaktu. Korisnici se oslanjaju na nas i nastavit ćemo unaprjeđivati njihovo iskustvo s platformom uz pružanje slobodne i sigurne komunikacije za sve," izjavio je izvršni direktor Rakuten Vibera, Djamel Agaoua.

U aplikaciji je došlo do sljedećih promjena:

  1. Broj sudionika u glasovnim pozivima putem Vibera povećao se s 5 na sve do 20 osoba;
  2. Kako bi proširio informacije o važnosti aktualnih zdravstvenih mjera, Viber je poslao poruke s higijenskim uputama WHO-a prema nekoliko milijuna ljudi, na 22 jezika;
  3. U nastojanju da ljudima pomogne razlučiti istinu od zabluda o koronavirusu, Viber je predstavio službenog WHO bota, dok s Unicef U-Reports radi na pružanju vijesti i informacija o koronavirusu u realnom vremenu i na mnoštvu jezika;
  4. U svrhu što boljeg širenja službenih informacija o COVID-19, Viber je u 12 zemalja, zajedno s nadležnim vlastima, predstavio službene communityje putem kojih korisnici mogu primati službene i pouzdane informacije o pandemiji i mjerama predostrožnosti;
  5. Predstavljena je i nova "ostani doma" sticker kampanja kojom se ljude nastoji zabaviti kako bi lakše izdržali izolaciju.
07.04.2020. 16:28:00
http://metro-portal.hr/viber-zabiljezio-4x-vise-poziva-tijekom-pandemije/124853/